[help] popup open in bepaalde grote

Status
Niet open voor verdere reacties.

computercrash

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
ik heb een games site en nu wil ik dat de pagina zich opent in de grote van de game

alvast bedankt

dennis

dat hij zich opent in de groote dus het hele scherm?

Hmm, je zal zelf op zoek moeten naar een scriptje dat de popup in dezelfde grootte als die game opent als er verschillende groottes zijn.. Maar het volgende scriptje heb ik gevonden voor de grootte van het scherm:

In de Head zet je dit:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=1,width=557,height=470');");
}
// End -->
</script>​
en in de body:
<a href="javascript:popUp('(link naar pagina)')" STYLE="text-decoration: none;">tekst of plaatje van link</a>​

Hoop dat het helpt :P
liefs,
Marleen

Hmm, je zal zelf op zoek moeten naar een scriptje dat de popup in dezelfde grootte als die game opent als er verschillende groottes zijn.. Maar het volgende scriptje heb ik gevonden voor de grootte van het scherm:

In de Head zet je dit:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=1,width=557,height=470');");
}
// End -->
</script>​
en in de body:
<a href="javascript:popUp('(link naar pagina)')" STYLE="text-decoration: none;">tekst of plaatje van link</a>​

Hoop dat het helpt :P
liefs,
Marleen

dat script had ik ook al gevonden, ik heb proberen aan te passen voor een ander formaat maar dat lukte niet echt

een hint:
width == breedte
height == hoogte
en de waarden die erachter staan zijn in pixels....

--Johan

dat script had ik ook al gevonden, ik heb proberen aan te passen voor een ander formaat maar dat lukte niet echt
Je moet de waardes bij width en height natuurlijk dynamisch invullen, dat lijkt me toch niet zo moeilijk.

nee, dat is ook niet zo moeilijk maar de link werkt niet als je er op klikt word de pagina niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan