Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo wie weet raad,ik heb Vista Home Premium en kan de 455 mb grote Nero niet verwijderen,na 75% loopt hij steeds vast en gaat op Programma reageert niet Bvd Jan
Alleen via verwijderen software bij die lijst met software.ben niet zo`n pc wurm,waar vindt ik die 1,5 van het Forum?bvd JanWelke methodes heb je al geprobeerd om de software te verwijderen?
- uninstaller van nero?
- uninstaller van windows?
indien je 1 van bovenstaande nog niet hebt gedaan, probeer die dan, indien je ze wel al allebei hebt geprobeerd, probeer dan uninstaller 1.5 ofzo, die staat bij de handige software op dit forum.
Denkelijk draaien er nog delen van Nero op de achtergrond, te zien in taakbeheer.
Maare, mag versie 1.0 ook? die vind je hier.
Eerst de grote rode knop waarop staat "DOWNLOAD" en daarna kiezen voor mirror 1
Dan krijg ik bericht,windows werkt niet meer en ben ik weer bij af
Indien hij niet voorkomt in dit progje, kun je hem gewoon handmatig wissen, indien wel, eerst dat progje gebruiken en dan handmatig wissen, in verkenner Nero zoeken, en alle mappen verwijderen, na een reboot met Ccleaner de registerverwijzingen weghalen.
Wel vreemd dat hun eigen cleanuptool niet werkt.
Overigens kun je het, zoals eerder aangegeven, dit nog proberen in veilige modus, dus opstarten en de F5 of F8 toets indrukken, dan voor veilige modus kiezen in het opstartmenu van XP.
Het kan ook in Vista hoor, die veilige modus, heb mijn antwoord al aangepast.
Of gewoon opnieuw installeren, en daarna weer deïnstalleren, zou ook moeten werken.
kan je in veilige modus niet gewoon de directories van nero in program files verwijderen ?
daarna goeie cleaner erover.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.