Programma wil niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

nsutts

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Hallo wie weet raad,ik heb Vista Home Premium en kan de 455 mb grote Nero niet verwijderen,na 75% loopt hij steeds vast en gaat op Programma reageert niet Bvd Jan

Hallo wie weet raad,ik heb Vista Home Premium en kan de 455 mb grote Nero niet verwijderen,na 75% loopt hij steeds vast en gaat op Programma reageert niet Bvd Jan

Welke methodes heb je al geprobeerd om de software te verwijderen?
- uninstaller van nero?
- uninstaller van windows?

indien je 1 van bovenstaande nog niet hebt gedaan, probeer die dan, indien je ze wel al allebei hebt geprobeerd, probeer dan uninstaller 1.5 ofzo, die staat bij de handige software op dit forum.

Welke methodes heb je al geprobeerd om de software te verwijderen?
- uninstaller van nero?
- uninstaller van windows?

indien je 1 van bovenstaande nog niet hebt gedaan, probeer die dan, indien je ze wel al allebei hebt geprobeerd, probeer dan uninstaller 1.5 ofzo, die staat bij de handige software op dit forum.
Alleen via verwijderen software bij die lijst met software.ben niet zo`n pc wurm,waar vindt ik die 1,5 van het Forum?bvd Jan

Denkelijk draaien er nog delen van Nero op de achtergrond, te zien in taakbeheer.

Maare, mag versie 1.0 ook? die vind je hier.

Eerst de grote rode knop waarop staat "DOWNLOAD" en daarna kiezen voor mirror 1

Indien hij niet voorkomt in dit progje, kun je hem gewoon handmatig wissen, indien wel, eerst dat progje gebruiken en dan handmatig wissen, in verkenner Nero zoeken, en alle mappen verwijderen, na een reboot met Ccleaner de registerverwijzingen weghalen.

Wel vreemd dat hun eigen cleanuptool niet werkt.

Overigens kun je het, zoals eerder aangegeven, dit nog proberen in veilige modus, dus opstarten en de F5 of F8 toets indrukken, dan voor veilige modus kiezen in het opstartmenu van Vista.

Laatst bewerkt:
Indien hij niet voorkomt in dit progje, kun je hem gewoon handmatig wissen, indien wel, eerst dat progje gebruiken en dan handmatig wissen, in verkenner Nero zoeken, en alle mappen verwijderen, na een reboot met Ccleaner de registerverwijzingen weghalen.

Wel vreemd dat hun eigen cleanuptool niet werkt.

Overigens kun je het, zoals eerder aangegeven, dit nog proberen in veilige modus, dus opstarten en de F5 of F8 toets indrukken, dan voor veilige modus kiezen in het opstartmenu van XP.

jammer lukt niet.kan door windows op vista zijn gezet?

Het kan ook in Vista hoor, die veilige modus, heb mijn antwoord al aangepast.

Of gewoon opnieuw installeren, en daarna weer deïnstalleren, zou ook moeten werken.

Het kan ook in Vista hoor, die veilige modus, heb mijn antwoord al aangepast.

Of gewoon opnieuw installeren, en daarna weer deïnstalleren, zou ook moeten werken.

ja van de wal in de sloot,nu heb ik 2 nero die ik niet weg krijg.oplossing zal zijn schijf weg en nieuwe vista.Jammer Thanks anyway

kan je in veilige modus niet gewoon de directories van nero in program files verwijderen ?
daarna goeie cleaner erover.

kan je in veilige modus niet gewoon de directories van nero in program files verwijderen ?
daarna goeie cleaner erover.

En dan krijg je dus problemen bij het installeren of deinstalleren van software...

En dan heb je even later de keuze: ofwel bepaalde programma's niet meer installeren, ofwel windows herinstalleren.
Wat je ook kan proberen, maar dat is al een beetje drastischer, is systeemherstel doen en je systeem terugzetten tot voor het programma werd geinstalleerd (als je nog herstelpunten hebt zover terug)

Soms wil het wel eens helpen om de registersleutels van Nero te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan