Status
Niet open voor verdere reacties.

betermetpeter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2006
Ik krijg thuis veel te hoge rekeningen voor telefonie, dus vroeg ik mij laatst af of het niet handig zou zijn om met Skype te bellen, maar ik snap er niets van. Ik wil een skype-abonnement om mijn mobiel of vaste telefoon, dus ik wil niet vanaf een computer bellen maar vanaf een telefoon. Kan dat met Skype? En moet ik dan Skype In, Skype Out en/of Skype Pro nemen?

Nee, Skype gaat via je PC...

Ik bel zelf trouwens met Voipbuster. Voor een tientje kan je dan 120 dagen gratis naar alle nummers in NL bellen. Voor de rest van het tientje kan je naar het buitenland bellen voor zeer scherpe tarieven.

Laatst bewerkt:
Ik krijg thuis veel te hoge rekeningen voor telefonie, dus vroeg ik mij laatst af of het niet handig zou zijn om met Skype te bellen, maar ik snap er niets van. Ik wil een skype-abonnement om mijn mobiel of vaste telefoon, dus ik wil niet vanaf een computer bellen maar vanaf een telefoon. Kan dat met Skype? En moet ik dan Skype In, Skype Out en/of Skype Pro nemen?

En bellen via de kabel of adsl? Meestal kun je daarmee al een groot deel van je gesprekskosten tot 0 reduceren. Skype is niet per definitie altijd goedkoper namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan