Hoe maak ik een homepage op 20 MB gratis ruimte bij Orange provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij werkt je site prima, ik zie alle plaatjes.

Als je op je site bent, druk dan eens op ctrl+f5, op die manier wordt je cache geleegd en de pagina helemaal herladen in je browser.

Helaas zijn de plaatjes enz wat je ziet alleen deze wat met de sitebuilder er zijn opgezet.

Eigenlijk moeten alle plaatjes ( gif ) bewegen en slecht 1 doet er dat terwijl ze allemaal opgeslagen en geupload zijn in gif bestanden en ze ook bewegen als ik ze buiten de site open.

Ik heb dus eigenhandig nog eens het LogoLogics erop gezet en in de ftp zie ik het staan, als ik erop klik is het goed en beweegt het maar ik krijg het weer eens niet te zien op de site.....puf puf

ctrl + F5 helpt ook niet.......ziet er hetzelfde uit als na gewoon pagina vernieuwen....

Ik zie maar 1.gif en 1 .jpg, de rest is .png en die zijn niet geanimeerd.

Ik zie maar 1.gif en 1 .jpg, de rest is .png en die zijn niet geanimeerd.

ja, klopt maar als ik in de map ga kijken van images dan zegt die dat er twee gif s staan en de rest png.........geen idee hoe dat komt wat het zijn allemaal gif's

orange%20ftp.jpg

Dat laatste Logologics GIF heb ik er apart van de webbuilder in geupload.......maar je ziet dat nergens terug he........dat is het nu net.........waarom niet? geen idee?

Als je niet superveel ervaring hebt zal ik je site maken met nvu.:thumb:

Ik bedoelde ermee dat ik er zelf voor zou kiezen als ik zo was als jou dus dat ik het je aanraad.
Misverstandje:o

Oh......:p idd misverstandje.

Tja, ik heb die NVU al geinstalleerd hoor, alleen was het vor dit simpele beginnertje nog effe van Huh? en Huh en nog eens Huh?....:o

Ik wil daar ooit ook wel mee overweg kunnen hoor, maar dacht van hey laat ik eerst eens met nog wat simpelers beginnen ( deze is wel niet zo uitgerbreid maar wel 5 rij eenvoudige stappen met gebruiksvriendelijke ( lees Dummies hahahaha ) tools.

Ik ben het opnieuw aan het maken eens kijken of ik er de bewegende gifs goed in krijg dit keer.

Ik laat je dadelijk meegenieten hoor dont worry :cool: ;)

Ow ja....het is me trouwens ondertussen gelukt een eigen word document Index.html te maken met de zeer simpele tekst :

<html>
<body>
Hoera, het werkt!
</body>
</html>

Geupload en los op de space gezet.

Eerste wat ik nu zie als ik naar het www adres ga is precies dat dus

<html>
<body>
Hoera, het werkt!
</body>
</html>

Moet ik daar dan niet alleen de tekst nog zien zonder de codes erbij?:confused:

Heey Angel, je weet nu hoe het werkt, uploaden enzo..... ziet er al leuk uit!

Succes met de verdere bouw van je site. :thumb:

Volgens mij werkt je site prima, ik zie alle plaatjes.

Als je op je site bent, druk dan eens op ctrl+f5, op die manier wordt je cache geleegd en de pagina helemaal herladen in je browser.

Hoi John,

Ik heb ondertussen website x5 evolution en die geeft de mogelijkheid zelfs html codes toe te voegen enz.

De site is op die manier dus compleet tot hiertoe.

Het is nu wel geen echt dringende vraag maar wel ik wat ik niet goed begrijp.
zoals gezegd gebruikt ik de webruimte van eigen internet provider orange en de website x5 evolution editor en ftp programma.

De link die ik kan doorgeven is echter geen www..................nl dan wel
http://home.orange.nl/havdmijle/

Hoe komt dat? je kan er niet eenvoudig op klikken ook je moet wel knippen en plakken in je browser zo?enig idee waarom ik daar geen www. heb?

Ik heb ook heel wat nog te leren via links over hoe met html te werken enz waar ik me als ik wat tijd heb ga op storten.

Voorlopig kan ik dus verder en bedank je van harte voor de hulp en tips!

Je hebt geen www. omdat je de site bij je provider host.
Je kunt wel een www.adres.nl aanvragen, die kun je dan linken naar je eigen site.

Ik kan wel gewoon klikken op je http://home.adres.nl/... ik hoef niks te knippen en plakken.

PS. bij Gallery 1 krijg ik een lege pagina, klopt dat?

Je hebt geen www. omdat je de site bij je provider host.
Je kunt wel een www.adres.nl aanvragen, die kun je dan linken naar je eigen site.

Ik kan wel gewoon klikken op je http://home.adres.nl/... ik hoef niks te knippen en plakken.

PS. bij Gallery 1 krijg ik een lege pagina, klopt dat?

Hoi hoi,

Thx voor de uitleg over dat www. waar kan ik dat aanvragen en moet daarvoor betaald?Weet je dat toevallig?

Nu kan ik idd zelf ook gewoon klikken en is het een link......vreemd....:shocked: maar des te beter :thumb:

http://home.orange.nl/havdmijle/index.html

Als je nu gaat zal de eerste pagina weer ok moeten zijn.............was aan het uploaden en er ging wat mis eerst. Het lijkt erop dat als ik meer dan 6 paginas maak of zo er niet alles mee opkomt of vertekend. Ik zou nochtans meerdere moeten mogen plaatsen.

De plaatjes heb ik ingevoegd met de html code van host "file den "zodat ik als het goed is niet de bandbreedte van orange gebruik voor mijn site?

Ik heb me niet zo erg verdiept in registratie van domeinnamen, maar er is veel over te vinden op internet, bv: http://www.hostnet.nl/domeinnamen/domeinnamen.php

Of anders met Google

Je pagina werkt nu wel weer.

Je hebt het goed begrepen, de plaatjes die je op fileden.com hebt gezet, kosten je geen bandbreedte van orange.

Ik heb me niet zo erg verdiept in registratie van domeinnamen, maar er is veel over te vinden op internet, bv: http://www.hostnet.nl/domeinnamen/domeinnamen.php

Of anders met Google

Je pagina werkt nu wel weer.

Je hebt het goed begrepen, de plaatjes die je op fileden.com hebt gezet, kosten je geen bandbreedte van orange.

Thx ik kijk daar eens verder dan .......maakt op zich waarschijnlijk niet zoveel uit voorlopig.........kan het ook gratis is een TK adres laten omzetten alleen merk ik daar dan vaak erge trage verbindingen en das niks als potentiele klanten daar zolang op moeten wachten.

Bij het opsturen van informatie over de site verwerk ik de link sowieso altijd in een graphisch plaatje waar ze maar op moeten klikken en naar de homepage komen dus valt nog mee voorlopig.

Als het echt zou gaan lopen zullen we wel een eigen domeinnaam enz laten registreren enz maar das allemaal nog even toekomst muziek.

Thx again!:)

Ik zou een TK-afraden, je krijgt er altijd reclamebanners bij, dat staat niet professioneel, vind ik.

Succes met je site en bedrijf. :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik zou een TK-afraden, je krijgt er altijd reclamebanners bij, dat staat niet professioneel, vind ik.

Succes met je site en bedrijf. :thumb:

Ja, heb je helemaal gelijk in!We hadden het al op een gratis websuite en ook omgeleid naar een Tk maar te traag en veel te veel reclame idd.

Het enige nut ervan zou kunnen zijn dat het eerder gevonden wordt nog omdat het dan dadelijk de naam kan dragen van het bedrijf.............maar wat ik echt doorgeef gaat het orange adres zijn omdat dit stabieler en zonder ongewenste reclame is.

Thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan