PC Uitbreiden / moederbord kan dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobthePoet

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
hoi ik heb een vraagje

ik weet vrij weinig over computers.. ik wil mijn pc een beetje "pimpen" door een nieuwe videokaart erin te bouwen

nou zijn dit de gegeven van mijn pc :

Moederbord : Apollopi880 Pro / pt8800 Ultra PT 894
Video Kaart : Nvidia Geforce FX 5500
Ram Geheugen : 512 mb
80 Gb

kan ik op dit moederbord alles aansluiten kwa videokaarten ?
wat heb ik allemaal nodig ? of wat moet ik uitbreiden om lekker te gamen. als jullie meer info willen, just ask, en dan ga ik zoeken

help me pimp my pc ;)

Bob

Om lekker te gamen moet je een nieuw systeem kopen a 1000 euro..
maar als je een andere viedeokaart er in zet zal het weinig uitmaken vrees ik..
wat voor processor zit er in?
en met 512 mb kom je tegenwoordig nergens mee qua games.. das het minste wat je nodig hebt..

Dus wat je waarschijnlijk moet doen om vatzoenlijk te kunnen gamen op je pc is een andere processor, Videokaart, meer geheugen en waarschijnlijk dan ook nog een andere voeding...
oftewel een compleet nieuw systeem...

het enige spel wat ik speel is ROME - TOTAL WAR alleen deze haperddus daarom wil ik mijn pc "upgraden"
ik wil niet de meest nieuwe spellen gaan spelen

geheugen kan ik inbouwen - 512 erbij ?
pentium 4 processor

Een Gforce 8500GT 256mb pci-e zou een goede optie zijn ?

Bob

Laatst bewerkt door een moderator:
Geef eerst de naam en type van het moederbord (je geeft nu de naam van de chipset) en de snelheid van de processor een 'p4' is een erg ruim begrip.

hey

ik heb een ( als ik het goed begrijp ) AMI moederbord

ik gebruik het programma EVEREST om dingen optezoeken maar bij : type moederbord herkend hij niks

Pentium 4 CPU 3.069 GHZ
3059 MHZ

het is geen merk pc..

ik heb dit moederbord nog niet zo lang.. ik heb geen bonnetje meer...

is er niet een manier om achter te komen ?

Om lekker te gamen moet je een nieuw systeem kopen a 1000 euro..
maar als je een andere viedeokaart er in zet zal het weinig uitmaken vrees ik..
wat voor processor zit er in?
en met 512 mb kom je tegenwoordig nergens mee qua games.. das het minste wat je nodig hebt..

Dus wat je waarschijnlijk moet doen om vatzoenlijk te kunnen gamen op je pc is een andere processor, Videokaart, meer geheugen en waarschijnlijk dan ook nog een andere voeding...
oftewel een compleet nieuw systeem...

Hoe kom je er toch bij om zonder enige informatie en kennis van zaken aan TS direct een compleet nieuw systeem te adviseren:evil::evil:

Denk eerst eens na, vraag waarover het gaat, vraag wat het huidige systeem is en wat de bedoeling is.
Het blijkt nu een P4 3Ghz te zijn waarop, met een redelijke videokaart en voldoende gehuegen, prima de gespeelde ganes te draaien zijn!!!

Hoe kom je er toch bij om zonder enige informatie en kennis van zaken aan TS direct een compleet nieuw systeem te adviseren:evil::evil:

Denk eerst eens na, vraag waarover het gaat, vraag wat het huidige systeem is en wat de bedoeling is.
Het blijkt nu een P4 3Ghz te zijn waarop, met een redelijke videokaart en voldoende gehuegen, prima de gespeelde ganes te draaien zijn!!!

erg he af en toe??:(;)
groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan