Foutmeldingen op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feanor

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Goedemiddag,

Sinds een tweetal dagen laden een aantal site's die ik dagelijks bezoek niet meer, of niet volledig en krijg ik een verschillend aantal foutmeldingen.

Deze foutmeldingen zijn vaak in de trant van

regel 79
teken 1
fout : "vjo is niet gedefinieerd"
code 0

de pagina's waar ik het over heb zijn ebay.nl en hotmail.com.

Bij de laatste pagina krijg ik ook allemaal blauwe blokjes te zien en het lijkt wel of de lay out van de pagina niet goed wordt weergegeven. dit gebeurt ook op de ebay site

Weet zelf niet al te veel af van PC's dus kom er niet uit. Heb zelfs geen idee of het een software / hardware matig probleem is, of het spyware of een ander virus variant is.
Wie kan mij helpen, alvast bedankt voor de moeite
Feanor

Sorry, zie dat ik wat vergeten ben...

Internet explorer 7
en windows XP pro

Foutmelding op pagina

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 2 pc's en ze hebben alle twee ook hetzelfde probleem. Vandaag bezig geweest om de nieuwste Java versie te installeren, maar helaas probleem niet opgelost.

Ook heb ik Windows Defender en zelfs mijn virusscanner (Panda Internet Security 2007) uitgezet en de website geprobeerd te laden maar dit hielp ook niet. Ook met Mozella Firefox werken de websites niet.

Ik heb geen idee waar ik nu nog moet zoeken. Misschien kan iemand ons probleem oplossen?

Groeten,

Rob

Hoi !

Geef es een link naar zo'n pagina, misschien kan ik dan wat zinnigs zeggen,

Enne, al es aan Firefox gedacht ?

Bij mij geeft www.ebay.com geen enkel probleem.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,

Wat betreft die link... http://www.ebay.nl/ en verder komt IE niet.
en firefox ken ik niet. IE doet het al 5 jaar probleemloos dus vooralsnog blijf ik IE trouw

Als ik trouwens op het forum een aantal recente problemen lees vind ik dat er een hoop problemen verdacht veel op elkaar lijken. ( bv hotmail opent niet)

Hoi !

Bij mij geeft www.ebay.com geen enkel probleem.

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Zoals ik al heb aangegeven in het bericht had ik de hoop dat het probleem echt alleen in windows explorer zou zitten maar helaas ook firefox heeft het probleem. Een conclusie zou kunnen zijn dat het dus niet ligt aan de browsers maar aan eventueel een plugin. Ik heb al Java en Flash geupdated en dat bracht geen oplossing.

Ook heb ik de laatste update van windows van van de week teruggedraaid, dit bracht ook geen oplossing.

Ik heb 3 pc, de 2 met XP hebben het probleem met hotmail en ebay. De pc met vista heeft geen probleem.

Groeten,

Rob

Laatst bewerkt:
Hier dezelfde problemen op mijn beide pc's: ME en XP en op beide zowel in IE als FF. Ik heb de laatste WinUpdate niet geïnstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Elders op Helpmij identieke Hotmailproblemen en ook iemand die niet op apple.com kan komen, wat mij blijkbaar ook niet lukt.
Hotmail is bezig om de opslag van 2 naar 5 GB te veranderen, dat is mogelijk een oorzaak. Of er is een "gedeelde" server die niet goed werkt. Hoe dan ook, ik denk dat we gewoon even geduld moeten hebben tot het is opgelost.

Hoi !

Tja, hotmail gebruik ik nooit, maar zowel ebay als apple komen hiern prima door, zowel op XP als op Vista in Firefox.

Beiden volledig up-to-date.

Het spijt me, maar ik heb geen oplossing voor jullie, omdat ik het probleem niet kan reproduceren.

Greetz,

Harry.

Ik heb er dus sinds een dag of 2 - 3 ook last van... Ik merkte het met ebay.nl en toen ik hier las ben ik ook hotmail gaan proberen... en die doet het ook niet...
Ik denk persoonlijk niet dat het aan de pc of aan de verbinding ligt, maar eerder aan het server pakket van je provider...
Hier heb ik planet adsl comfort als provider... Welke provider heb jij?

Jeroen

Er zijn sinds vanochtend al minstens 6 topics gestart over Hotmail/eBay/apple.com problemen en vooralsnog treedt het voor zover bekend steeds op via Planet of HetNet (KPN-netwerk). Maar er meldt ook iemand dat Hotmail+Planet bij hem/haar wél werkt, dus echt veel helpen doet dit niet . . .

Zie ook hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054131&posted=1#post2054131

Ik meld ook maar even dat ik het ook heb, met name is mijn probleem ebay, die wil echt niet laden, waardeloos. Hotmail zal dan ook wel niet willen, maar dat gebruik ik bijna nooit, msn wil wel.
Mijn configuratie:
Apple Imac met OSX 10.4
Provider: Hetnet

Ik vermoed dat zoals reeds opgemerkt het aan de provider ligt, in mijn geval dus hetnet.
Ik hoop dat ze er heel snel iets aan gaan doen, ik heb ebay gewoon nodig voor mijn werk.

Ik heb er dus sinds een dag of 2 - 3 ook last van... Ik merkte het met ebay.nl en toen ik hier las ben ik ook hotmail gaan proberen... en die doet het ook niet...
Ik denk persoonlijk niet dat het aan de pc of aan de verbinding ligt, maar eerder aan het server pakket van je provider...
Hier heb ik planet adsl comfort als provider... Welke provider heb jij?

Jeroen

Hoi Jeroen,

Ik heb ook planet adsl comfort.
Het vreemde daarbij is dat de pc die op Vista draait geen problemen heeft. De andere 2 pc met XP wel.

Groeten,

Rob

Ebay site wil niet laden

Hallo Allemaal,

Ook Ik kan sinds gisteren de site's van Ebay niet meer openenen, alle andere site's gaan zonder problemen. Mijn provider is KPN. Het probleem is ook nog eens dat je het niet bij Ebay kan melden omdat je de site niet kan oproepen.
Ik hoop dat er al iemand is die wat meer weet over dit probleem.

Gr.
Brianman

Hallo,

Het probleem licgt niet aan ons pc gebruikers maar aan storingen in de servers van kpn.

dit verklaart dus ook waarom Hetnet en Planet gebruikers er last van hebben. Deze storing duurt al een kleine 30 a 40 uur en men weet nog niet wanneer deze is opgelost.
Het kan zelfs zo zijn dat je er tot op heden geen last van had maar pas sinds vandaag.

Vooral bij sites zoals ebay, hotmail etc komt het probleem naar voren.

Informatie verkregen van de klantenservice van planet.

Een vriendelijke groet,

Feanor

Bedankt Feanor! Kunnen we iedereen geruststellen voor ze in hun wanhoop bv de boel gaan formatteren of zo :thumb:

Hetzelfde probleem hier: verschillende van de genoemde sites laden domweg niet, of laden niet compleet.
Heb hier InternetPlusBellen ook van KPN, we zulllen zien wanneer het wordt opgelost.
Heb het nu al 3 dagen, begin er een beetje moe van te worden.:evil:

Ik heb net een emailbericht naar de helpdesk van Planet verzonden:

Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen last van het niet kunnen laden van de webpagina's van specifieke sites, te weten hotmail.com en ebay.nl. Ik lees op het forum www.helpmij.nl dat dit een probleem is bij KPN Planet.
Kunt u mij dit bevestigen en in het bevestigende geval aangegeven wanneer dit uiterst vervelende probleem is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Rob van Eeden

Link naar forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054116#post2054116

PS. Als het toch zo is dat het een KPN Planet probleem is kan ik niet begrijpen dat er geen informatie over dit probleem op de helppagina's te vinden is.

Eens kijken hoe snel ze hier op reageren. Hun antwoord zal ik ook hier melden.
Groeten,
Rob

Ik heb net een emailbericht naar de helpdesk van Planet verzonden:

Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen last van het niet kunnen laden van de webpagina's van specifieke sites, te weten hotmail.com en ebay.nl. Ik lees op het forum www.helpmij.nl dat dit een probleem is bij KPN Planet.
Kunt u mij dit bevestigen en in het bevestigende geval aangegeven wanneer dit uiterst vervelende probleem is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Rob van Eeden

Link naar forum: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054116#post2054116

PS. Als het toch zo is dat het een KPN Planet probleem is kan ik niet begrijpen dat er geen informatie over dit probleem op de helppagina's te vinden is.

Eens kijken hoe snel ze hier op reageren. Hun antwoord zal ik ook hier melden.
Groeten,
Rob

De fout zit in de DNS van KPN
de oplossing is handmatig de correcte DNS-server in je TCP/IP instellingen zetten:

Even bij je netwerkinstellingen naar TCP/IP properties gaan, vervolgens bij 'Preferred DNS server' 208.67.222.222 intikken.

Zojuist gechecked en ja, het werkt weer!:D

Is dat een tijdelijke oplossing waarmee je om het probleem heen werkt of is dat de definitieve oplossing.
Oftewel als je dit niet zelf doet, zal je met het probleem blijven zitten, of niet veranderen en wachten tot KPN het probleem aan hun kant oplost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan