usb u3 technologie installeren/verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin-91

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Hallo,

Ik heb een usb met u3 technologie, ik wil deze technologie verwijderen, zou ik het dan in de toekomst weer kunnen installeren?

Nee dat gaat je niet lukken.

Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me dan af waarom wil je dat eraf hebben????

Nee dat gaat je niet lukken.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
In sommige gevallen is het mogelijk om u3 weer op je u3-stick te herïnstalleren.
Bij sommige fabrikanten kun je een installatiefile downloaden en u3 weer installeren.
Dit is bijvoorbeeld mogelijk bij Sandisk en Extrememory.
In de meeste gevallen is er alleen een updater beschikbaar, om u3 bijvoorbeeld voor Vista geschikt te maken en kan je u3 niet opnieuw installeren.

robin-91, welk type u3-stick heb je?

Ik heb een sandisk cruzer micro 2.0 gb. Ik zou deze technologie later dus kunnen herinstalleren..

ik wil het verwijderen omdat de technologie nog niet zo ver gevordert is dat je er veel mee kan. Het is op dit moment nog een ergenis voor mij omdat het laden best veel tijd kost en je eigen instellingen zoals zelf mappen maken etc. in de war word geschopt door de mappen van de u3 zelf.. (videos, music etc..) Daarom wil ik het verwijderen en eventueel later weer installeren als er bijvoorbeeld meer programma's vanaf kunnen geladen worden.

Edit:
Ik heb nog wel een andere vraag. Kan ik u3 verwijderen door de usb-stick gewoon te formatteren??

Laatst bewerkt door een moderator:
u3 software

wat kun jij niet met de u3 software doen.
Windows commander maakt netjes mappen voor jou aan.
Ik kan op mijn u3 stick alles instellen wat ik wil.
Ik neem software mee naar mijn werk wat mijn baas niet wil laten installeren en kan het toch gebruiken.
En het mooie het wordt niet weer gevonden op de pc.

Dat is dan 1 programma, ik heb op het internet rond gekeken maar heb nog niet veel programma's gevonden. Als ik denk aan standaard programma's die ik gebruik zijn onder andere: 1. limewire 2. msn messenger 3. Utorrent 4. microsoft word + mathtype (kan openoffice dus niet gebruiken) 5. windows media player

Alleen limewire kan gebruikt worden met u3.

Op U3 Software Central staan veel meer programma's (niet alleen gratis programma's) die je kan downloaden voor je u3-stick.

Lees ook dit artikel eens door voor meer informatie over u3.

Laatst bewerkt:
Dat is dan 1 programma, ik heb op het internet rond gekeken maar heb nog niet veel programma's gevonden. Als ik denk aan standaard programma's die ik gebruik zijn onder andere: 1. limewire 2. msn messenger 3. Utorrent 4. microsoft word + mathtype (kan openoffice dus niet gebruiken) 5. windows media player

Alleen limewire kan gebruikt worden met u3.

Msn is ook beschikbaar voor u3, alleen heet het dan geen msn messenger maar trillian. Hier staat die tussen

En hoe krijg ik met dit programma dan al mijn contacten er in.. want nu is de lijst leeg:confused:

Start Trillian
Druk op 1 van die gekleurde rondje, 1 is er van msn.
Dan "add new connection" (wel bij msn doen, dus niet mij ICQ)
msn adres en wachtwoord invoeren
en dan CONNECT

en in theorie moet je hele lijst er vanzelf in komen

Het werkt :) dankjewel, mooi programmatje met vele functies zeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan