Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1024x768 very high anti alliasing 3 mip mapping on
dan heb ik kogelgaten
mag ik vrage waar jij het over hebt ????
![]()
ja mag wel
:evil:
Ik bedoel als je hem zoiets zet dan zie je ook kogelgaten
volgens mij heb jij V2.0 zoek een downgrader op het internet
en dan ergens een v1.0 gta_sa.exe
SAMI Is mod installer San Andreas Mod Installer en je moet gewoon zoeken op google naar gta_sa.exe v1.0 klaar
JVT is pools hier en jij niet zo te ziennee helaas die mod bestaat niet ik ben namelijk jvt mod uitvinder
er staat hier een handige tutorialheey bedankt dat je mij geholpen hebt nu hen ik nog een vraag hoe werkt die img geval ik snap er niks van hele maal niks en nog bedankt he :thumb::thumb::thumb::thumb:
hooi, ik heb SAMI gedownload en na het instaleren van mijn runner, crasht SA elke keer dat ik hem opstart.![]()
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit recht te zetten??
hoi,
het makkelijkste is gewoon San Andreas Mod Installer 1.1
en wat moeilijkere is img tool (vaak gebruik ik de 1e prog lekker makkelijk)
downloaden URL: http://www.gtamods.de/gtasa_tools.php
autos en dergelijke ook daar te downloaden.
![]()
hey ik heb wel gemerk dat jij er veel verstand van heb maar ik heb die san andreas mod installer gedownload en de img tool maar ik snap van beide niks...
kan je met san andreas mod installer alleen maar auto mods in het spel doen of ook bevoorbeeld skin mods en gang mods
en waar mee moet ik me skin mods doen
en in welke map moet je je downloads zetten
alvast bedank
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.