HELP GTA San Andreas mod...

Status
Niet open voor verdere reacties.
1024x768 very high anti alliasing 3 mip mapping on
dan heb ik kogelgaten

ja mag wel
:evil:

Ik bedoel als je hem zoiets zet dan zie je ook kogelgaten

maar dat wil ik nie eens ik wil *********** spelle ik ben best pissig op die soqs of zo iets
ik vraag hem wat en hij geeft geen antwoort mijn SPEL loopt vast ik kan er geen mod in zette dan loopt die vast help me liefer spele en nie die kogelgaten scijt er op sorry hoa :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

volgens mij heb jij V2.0 zoek een downgrader op het internet
en dan ergens een v1.0 gta_sa.exe

Laatst bewerkt:
SAMI Is mod installer San Andreas Mod Installer en je moet gewoon zoeken op google naar gta_sa.exe v1.0 klaar

SAMI Is mod installer San Andreas Mod Installer en je moet gewoon zoeken op google naar gta_sa.exe v1.0 klaar

srry maar ik kan het nergens vinden kun jij mij mischein helpen????
en heel erg bedankt he
:thumb::thumb::thumb:

img

heey bedankt dat je mij geholpen hebt nu hen ik nog een vraag hoe werkt die img geval ik snap er niks van hele maal niks en nog bedankt he :thumb::thumb::thumb::thumb:

Ja, die moet je eruit halen. Maar je kan je ze gewoon laten staan. Die verwijdert hij niet. Zelfs niet als je hem deïnsaleert

hooi, ik heb SAMI gedownload en na het instaleren van mijn runner, crasht SA elke keer dat ik hem opstart.:(
kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit recht te zetten??

Als je SAMI gebruikt is er als het goed een backup bestand gemaakt, je kunt dan via de SAMI uninstall een bestand verwijderen. Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik een mod instaleerde, dit moet voldoende zijn.

meschien een btje hulp(A)

hey ik heb wel gemerk dat jij er veel verstand van heb maar ik heb die san andreas mod installer gedownload en de img tool maar ik snap van beide niks...
kan je met san andreas mod installer alleen maar auto mods in het spel doen of ook bevoorbeeld skin mods en gang mods
en waar mee moet ik me skin mods doen
en in welke map moet je je downloads zetten
alvast bedank

hoi,

het makkelijkste is gewoon San Andreas Mod Installer 1.1
en wat moeilijkere is img tool (vaak gebruik ik de 1e prog lekker makkelijk)
downloaden URL: http://www.gtamods.de/gtasa_tools.php
autos en dergelijke ook daar te downloaden.

hey ik heb wel gemerk dat jij er veel verstand van heb maar ik heb die san andreas mod installer gedownload en de img tool maar ik snap van beide niks...
kan je met san andreas mod installer alleen maar auto mods in het spel doen of ook bevoorbeeld skin mods en gang mods
en waar mee moet ik me skin mods doen
en in welke map moet je je downloads zetten
alvast bedank

Ja je kunt andere dingen dan auto toevoegen hier volgt een instructie:

1: Je moet sami openen en dan scripter, wat rechts onderstaat. dan kom je in een nieuw menu, daarin zie je bovenaan een balkje met de naam van je script. Klik op new en je moet hem een naam geven en opslaan.

2: Vervolgens worden er een paar vragen aan je gesteld zoals hoe de mod heet enzo.

3: Maar nu komt het toevoegen van dingen, klik op batch add wat rechts onderaan staat. er opent zich dan een nieuw menu waar je kan kiezen uit 2 dingen. Mass create Imgadd commands dat is voor gebouwen enzo en Mass create Fileadd commands, dat is voor files.

4: Als je een gebouw wil toevoegen of een skin kies je Mass create Imgadd commands, je krijgt dan een nieuw menu. je moet eerst de folder kiezen waarschijnlijk moet dat models\gta3.img zijn waarbij je een verandering gaat aanbrengen. Daarna moet je een folder invullen waar de bestanden zich bevinden, als het in dezelfde map is als het script dan moet je gelijk op ok drukken. Daarna moet je alle files selecteren die je wilt toevoegen als je klaar bent klik je op openen en je komt weer in het menu.

5: Als je geen gebouw ofzo wilt toevoegen maar een file moet je Mass create Fileadd commands kiezen. Eerst moet een folder kiezen waar de bestanden bijgevoegt moeten worden, dat kan in de data map van gta sa zijn, vul niet een klein stukje van de naam in maar de hele naam zoals ook altijd bij verkennen is weergeven. Daarna moet je de naam van de folder invullen waar de bestanden staan, ook hier de hele naam weer. Je hoeft dit niet te doen wanneer de locatie hetzelfde is als de script folder. Dan moet je overwrite invullen of skip. Overwrite moet je gebruiken als je wilt dat de bestanden die hetzelfde zijn worden overgeschreven, skip als de bestanden die hetzelfde zijn overgelsagen moeten worden. Alsvolgt moet je ook nog selecteren wat je wilt toevoegenm druk op openen en je bent klaar.

6: Als je alles hebt gedaan wat je wilt klik je op Modify en je komt weer in een nieuw scherm, daar kun je de folder kiezen waarin het moet gaan werken. En je kunt opnieuw kiezen voor overwrite of skip. Ben je klaar klik dan op apply. Veel geluk!:thumb:

hopelijk begrijp je er nu meer van!

ik installeer alles gewoon handmatig ik vind SAMI maar niks lees gewoon de readme als je niet weet waar de bestand in moet en later weet je wel alles en gaat alles heel makkelijk :D

Handmatig insaleren

het hangt er maar van af wat het is, want er zijn heel wat mods waarbij gewoon wat losse bestanden worden gegeven.

nfs

:):shocked:ik heb een vraag heeft iemand nfs pro street ?? ik heb hem bijn uit gespeelt en ik vraag me af hoe kom je aan die 2e pack met auto's komt die Enegizer Lithium Extender Pack

en nie Collector's Edition Exclusive die nie kan iemand mij helpen ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan