Zelfbescherming nog niet bij alle AV programma’s

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het Nieuwsforum kunnen en mogen alleen de nieuwsposters berichten plaatsen, behalve in het subforum: "Virus/Veiligheidswaarschuwingen". Daarom teruggeplaatst.

Voor de volledigheid: Sticky bovenin Nieuwsforum.

Laatst bewerkt:
Ik had het geplaatst in de ‘Members Chat’ (omdat ik geen rechten heb in Dossier Security) één van jou collega ‘mods’ heeft het verplaatst naar ‘Dossier Security’ (waar het volgens mij ook thuis hoort) en nu staat het dus hier................’t zal wel goed zijn. :rolleyes:

Zoiets vermoedde ik al. Daarom heb ik er bijgezet waarom ik het bericht weer verplaatst heb. Jij bent een beetje de speelbal nu, sorry. Als je in de toekomst een artikel belangrijk genoeg vind voor het Nieuwsforum, neem dan contact op met XP_PC, James007 of mij.

(Behalve dus het subforum "Virus/Beveiligingswaarschuwing" daar kan iedereen relevante berichten plaatsen.)

Heel de BitDefender 2008 productlijn heeft nu zelf bescherming.De enigste manier om het uit te zetten momenteel is met behulp van een keuze menu.

Het is immers bijna altijd mogelijk om op één of andere manier een antivirus uit te schakelen.

Zoiets vermoedde ik al. Daarom heb ik er bijgezet waarom ik het bericht weer verplaatst heb. Jij bent een beetje de speelbal nu, sorry. Als je in de toekomst een artikel belangrijk genoeg vind voor het Nieuwsforum, neem dan contact op met XP_PC, James007 of mij.

(Behalve dus het subforum "Virus/Beveiligingswaarschuwing" daar kan iedereen relevante berichten plaatsen.)

OK, doe ik. :)

Heel de BitDefender 2008 productlijn heeft nu zelf bescherming.De enigste manier om het uit te zetten momenteel is met behulp van een keuze menu.

Het is immers bijna altijd mogelijk om op één of andere manier een antivirus uit te schakelen.

Ik weet niet welk versie nr. de 2008 lijn heeft, maar versie 10 staat erg onderaan.

Eset moet nog het een en ander verbeteren aan Smart Security, maar ze staan er toch wel redelijk voor.

Kaspersky is ( weer ) de grote winnaar.

Yep.......:thumb: :D

Goede conclusie he:p
Ik moet zeggen dat ik ook steeds maar Kaspersky-fan aan het worden ben.
Ik zal er geen geheim van maken dat ik nu de anti-virus van Kaspersky draai op m'n hoof-pc en over een tijdje misschien wel Internet Security.:p

Tis natuurlijk heel persoonlijk maar ik zou niet terug willen naar welk ander pakket dan ook, niet alleen is het erg goede software maar ‘het’ gevoel is ook goed bij Kaspersky.
Niet het belangrijkste maar wel erg prettig. :o

Als je naar KIS wilt geef maar een gil................;)

Tis natuurlijk heel persoonlijk maar ik zou niet terug willen naar welk ander pakket dan ook, niet alleen is het erg goede software maar ‘het’ gevoel is ook goed bij Kaspersky.
Niet het belangrijkste maar wel erg prettig. :o

Dat gevoel had ik vroeger ook met NOD32, en nog steeds gebruik ik NOD32 op andere pc's maar ik vind het steeds minder worden.

Als ik naar KIS overstap gil ik.:D

Ik weet niet welk versie nr. de 2008 lijn heeft, maar versie 10 staat erg onderaan.

Ik bedoelde dat ze nog een oude versie hebben getest. Heel de 2008 lijn is eigenlijk versie 11. In de oude versies kon je de processen manueel nog afsluiten in taakbeheer.

Ik ben 2008 net aan het downloaden..............om te bekijken.

Als hij naar KIS wil kan hij dat gewoon bestellen via Helpmij en voor een bijzonder prettige prijs. Gillen is dus overbodig. ;)

Als hij naar KIS wil kan hij dat gewoon bestellen via Helpmij en voor een bijzonder prettige prijs. Gillen is dus overbodig. ;)

Er zijn meer wegen die naar Rome (lees KIS) leiden. :p

Het was bij mij geen succes, na de installatie en het opstarten van IE kreeg ik gelijk een foutmelding: Bitdifender IS moet worden afgesloten, en dat 3x achter elkaar, ook na een herstart.

Ik had het toen wel gezien en Bitdefender maar weer verwijderd. :rolleyes:

Verder is het jammer dat je tijdens de installatie niet zelf kunt bepalen welke componenten je wilt installeren, bv Parental Control.
De GUI is niet mijn smaak (een beetje McAfee achtig), maar de verdere werking heb ik dus niet kunnen/willen testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan