Hallo, ik ben op zoek naar een C++-kenner (compiler).
Ik maak gebruik van een freeware programma, maar een aantal kleine wijzigingen wil ik graag doorvoeren. Het gaat om een dart-score-registratie programma. Ik wil een paar kleine wijzigingen doorvoeren. De maker laat het toe, geeft namelijk de source code vrij. Wil jij mij helpen? Het is een spoedklusje, en de resultaten wil ik graag hier aan jullie vertellen. Uiterlijk di-woensdag heb ik de gewijzigde versie nodig.
Wil jij mij helpen? Bedankt alvast!
Een stukje van de bron en mijn wens:
case CALLTYPE_LEG_START:
// ƒŒƒbƒOŠJŽn
// param - Œ»Ý‚̃ŒƒbƒO”
if (start_flag == FALSE && snd_enable != 0) {
if (*snd_path == TEXT('\0')) {
lstrcpy(buf, TEXT("gameon.wav"));
} else {
wsprintf(buf, TEXT("%sgameon.wav"), snd_path);
}
sndPlaySound(buf, SND_ASYNC | SND_NODEFAULT);
}
start_flag = FALSE;
break;
Dit staat er, de namen worden opgeslagen in een apart bestand, in een .ini bestand (n01.ini).
Hier staat:
[game]
auto_save=1
auto_save_path=
check_out_mode=1
recovery=1
recovery_delete=1
name_list_count=2
name_list_0="Player 1"
name_list_1="Player 2"
Hier staan Player 1 en Player 2, deze zijn standaard aanwezig.
Wat ik graag wil is dat als er bijvoorbeeld staat:
"Player 1", dat je dan hoort, player1gameon.wav. Dus de verwijzing van de .wavjes op naambasis. Puur een if-constructie denk ik. Kan iemand me helpen?
Ik maak gebruik van een freeware programma, maar een aantal kleine wijzigingen wil ik graag doorvoeren. Het gaat om een dart-score-registratie programma. Ik wil een paar kleine wijzigingen doorvoeren. De maker laat het toe, geeft namelijk de source code vrij. Wil jij mij helpen? Het is een spoedklusje, en de resultaten wil ik graag hier aan jullie vertellen. Uiterlijk di-woensdag heb ik de gewijzigde versie nodig.
Wil jij mij helpen? Bedankt alvast!
Een stukje van de bron en mijn wens:
case CALLTYPE_LEG_START:
// ƒŒƒbƒOŠJŽn
// param - Œ»Ý‚̃ŒƒbƒO”
if (start_flag == FALSE && snd_enable != 0) {
if (*snd_path == TEXT('\0')) {
lstrcpy(buf, TEXT("gameon.wav"));
} else {
wsprintf(buf, TEXT("%sgameon.wav"), snd_path);
}
sndPlaySound(buf, SND_ASYNC | SND_NODEFAULT);
}
start_flag = FALSE;
break;
Dit staat er, de namen worden opgeslagen in een apart bestand, in een .ini bestand (n01.ini).
Hier staat:
[game]
auto_save=1
auto_save_path=
check_out_mode=1
recovery=1
recovery_delete=1
name_list_count=2
name_list_0="Player 1"
name_list_1="Player 2"
Hier staan Player 1 en Player 2, deze zijn standaard aanwezig.
Wat ik graag wil is dat als er bijvoorbeeld staat:
"Player 1", dat je dan hoort, player1gameon.wav. Dus de verwijzing van de .wavjes op naambasis. Puur een if-constructie denk ik. Kan iemand me helpen?
Laatst bewerkt: