Windows XP gaat héél traag en start abnormaal lang op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Ja ik heb me dus weer eens laten vangen door één of andere ********:evil: die het leuk vindt om mensen het leven zuur te maken en geld af te troggelen.Een zekere Serin-software uit Zaandam verkoopt mij op Kapaza een Windows xp (die ik overigens betaald heb maar nooit gekregen)maar stuurt mij wel een copie van Microsoft office 2007.Ik denk "dat is beter dan niks want ik ben afgezet" en ik installeer die office xp op mijn pc en ja hoor.Na installatie gaat hij ijselijk traag en ik krijg hem niet meer uit.Uiteindelijk duw ik op de resetknop maar Windows wil niet meer opstarten.Weer op reset en dan F8 voor de veilige modus om een systeemherstel te doen en dat "lukt" maar half want de pc gaat nog altijd erg traag.Kan er dus niet meer mee werken.Heeft iemand enig idee of ik er nog iets anders aan kan doen dan "formateren en XP terug installeren?Weet iemand om wat voor een "pest-virus" het hier gaat?Heeft iemand ooit iets van die Serin uit Zaandam gekocht of weet iemand zijn adres of telefoon/gsm nummer??Mischien heeft deze figuur een andere of wisselende naam?In ieder geval leg ik morgen klacht neer bij de justitie.
Alvast bedakt voor alle reakties en suggesties:thumb:

Er bestaat een M. Serin met een 06 nummer en een adres.
Kijk gewoon bij http://www.detelefoongids.nl
Vul in (in het groene blok linksboven):
Serin
Zaandam

En dan blijkt die niet ver van Zaandam CS te wonen.

Pas wel op: Ik kan niet beoordelen of dit dezelfde is die je de software etc. verkocht heeft. Dus voordat je bij hem een beschuldiging neerlegt, even zeker weten dat het dezelfde is!

Succes,

Tijs.

Ja ik heb me dus weer eens laten vangen door één of andere ********:evil: die het leuk vindt om mensen het leven zuur te maken en geld af te troggelen.Een zekere Serin-software uit Zaandam verkoopt mij op Kapaza een Windows xp (die ik overigens betaald heb maar nooit gekregen)maar stuurt mij wel een copie van Microsoft office 2007.Ik denk "dat is beter dan niks want ik ben afgezet" en ik installeer die office xp op mijn pc en ja hoor.Na installatie gaat hij ijselijk traag en ik krijg hem niet meer uit.Uiteindelijk duw ik op de resetknop maar Windows wil niet meer opstarten.Weer op reset en dan F8 voor de veilige modus om een systeemherstel te doen en dat "lukt" maar half want de pc gaat nog altijd erg traag.Kan er dus niet meer mee werken.Heeft iemand enig idee of ik er nog iets anders aan kan doen dan "formateren en XP terug installeren?Weet iemand om wat voor een "pest-virus" het hier gaat?Heeft iemand ooit iets van die Serin uit Zaandam gekocht of weet iemand zijn adres of telefoon/gsm nummer??Mischien heeft deze figuur een andere of wisselende naam?In ieder geval leg ik morgen klacht neer bij de justitie.
Alvast bedakt voor alle reakties en suggesties:thumb:

Ehm, je krijgt geen windows XP maar office 2007, kan het dan niet gewoon een verkeerde levering zijn? Office 2007 is vele malen duurder dan een xp licentie namelijk. Dus de enigste die nu is afgezet is die Serin. ;)

P.s. verderop in je verhaal lees ik dat je Office XP gaat installeren en niet office 2007. Betreft het hier niet gewoon een leveringsfoutje dan? Office XP Windows XP, lijkt allemaal op elkaar..

Voor de problemen met je pc. Probeer in veilige modus (of normale) te komen. Ga dan naar het add/remove programs menu en uninstall office 2007.
Kijk verder ook even met taakbeheer je processen na of er enige verdachte processen aanwezig zijn en verwijder die indien nodig. Weet je niet helemaal zeker of een proces thuishoort op je pc, dan kun je hem googlen of even hier vragen wat je er mee moet.

Succes

Laatst bewerkt:
Wanneer het nu nog een goeie office XP 2007 was dan was er inderdaad geen probleem.Maar ik kan geen kant meer op en zelfs een systeemherstel in de veilige mode mislukt want ik krijg na opstart een leeg scherm zonder iconen.Er zit dus iets op dat schijfje dat heel de windows onklaar heeft gemaakt.Dus denk dat ik maar weer formateer en een andere windows er weer opzet.
Bedankt nog wel voor uw reaktie.:thumb:

Er bestaat een M. Serin met een 06 nummer en een adres.
Kijk gewoon bij http://www.detelefoongids.nl
Vul in (in het groene blok linksboven):
Serin
Zaandam

En dan blijkt die niet ver van Zaandam CS te wonen.

Pas wel op: Ik kan niet beoordelen of dit dezelfde is die je de software etc. verkocht heeft. Dus voordat je bij hem een beschuldiging neerlegt, even zeker weten dat het dezelfde is!

Succes,

Tijs.

Hola bedankt he ik zal dat eens uitpluizen.:thumb:

Serin

Ik heb meerdere malen wat besteld bij Serin en alles is netjes en correct bij mij bezorgd. Ik denk ook dat er gewoon een fout is gemaakt.

Ik heb meerdere malen wat besteld bij Serin en alles is netjes en correct bij mij bezorgd. Ik denk ook dat er gewoon een fout is gemaakt.

Die mens SERIN is verdwenen van het internet zelfs hoor en ik heb ook klacht neergelegd bij de politie,maar je weet wel hoe dat gaat.Noppes dus en afgezet.Eén van de redenen om niet meer te kopen in Nederland of buitenland.Maar wat heb jij bij die Serin dan gekocht?Ik wilde een Windows XP pro dus en kreeg een korrupte Office 2007 die je zelf ook kan vinden op internet.En dan nog iets van 39€ betaald.Heb jij soms nog zijn email adres of echte adres of telefoon?Zou fijn zijn als je dat liet weten:thumb:
Alvast bedankt voor je antwoord:D

serin verdwenen

Die mens SERIN is verdwenen van het internet zelfs hoor en ik heb ook klacht neergelegd bij de politie,maar je weet wel hoe dat gaat.Noppes dus en afgezet.Eén van de redenen om niet meer te kopen in Nederland of buitenland.Maar wat heb jij bij die Serin dan gekocht?Ik wilde een Windows XP pro dus en kreeg een korrupte Office 2007 die je zelf ook kan vinden op internet.En dan nog iets van 39€ betaald.Heb jij soms nog zijn email adres of echte adres of telefoon?Zou fijn zijn als je dat liet weten:thumb:
Alvast bedankt voor je antwoord:D

beste samourai ik heb deze site via een vriendin van me,en ik zie
dat je allemaal mooie berichtjes schrijft...ten eerste ik ben geen oplichter
en als je weer reageert krijg je mijn telefoonnummer en kun je mij
bellen zodat ik het alsnog goedmaak

groeten

serin

beste samourai ik heb deze site via een vriendin van me,en ik zie
dat je allemaal mooie berichtjes schrijft...ten eerste ik ben geen oplichter
en als je weer reageert krijg je mijn telefoonnummer en kun je mij
bellen zodat ik het alsnog goedmaak

groeten

serin

Ja alles goed en wel maar waarom krijg ik dan een Office 2007 in mijn bus die helemaal niet werkt in de plaats van een Windows XP pro waarvoor ik zoiets als bijna 40 € voor heb betaald?En u reageerde helemaal niet meer op emails en was ook verdwenen met uw "winkeltje"?Als dat geen oplichterij is ja??dan weet ik het niet meer.Als u het wil goedmaken stuur me dan alsnog een Windows XP pro toe.

als het aan mij lag zat ik wel goed op de belgische site maar ik kon
daar niet meer op en me mail was geblokkeerd

ik probeer iets recht te zetten en je hebt het nog steeds over oplichterij
als dat het geval was zou ik hier niet eens reageren jongeman

geef je adres maar even doe ik het op de post voor je

gr

ik vind het netjes dat het zo wordt afgehandeld:thumb:

niet meer zo mopperen en gewoon je adres aan de goede man geven en klaar.

suc6

als het aan mij lag zat ik wel goed op de belgische site maar ik kon
daar niet meer op en me mail was geblokkeerd

ik probeer iets recht te zetten en je hebt het nog steeds over oplichterij
als dat het geval was zou ik hier niet eens reageren jongeman

geef je adres maar even doe ik het op de post voor je

gr

Oké hoor.
adres is Antwerpsestraat 87,2845 Niel Belgie
Hopelijk komt zo alles nog op zijn pootjes tercht.
Alvast bedankt dus.

komt eraan hopelijk is tnt snel

mijn email staat achterop de envelop

gr

komt eraan hopelijk is tnt snel

mijn email staat achterop de envelop

gr

ja alles goed en wel ontvangen maar uw email adres op de achterkant vd enveloppe klopt niet en ik heb geen code dus kan ik niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan