Ja ik heb me dus weer eens laten vangen door één of andere ********:evil: die het leuk vindt om mensen het leven zuur te maken en geld af te troggelen.Een zekere Serin-software uit Zaandam verkoopt mij op Kapaza een Windows xp (die ik overigens betaald heb maar nooit gekregen)maar stuurt mij wel een copie van Microsoft office 2007.Ik denk "dat is beter dan niks want ik ben afgezet" en ik installeer die office xp op mijn pc en ja hoor.Na installatie gaat hij ijselijk traag en ik krijg hem niet meer uit.Uiteindelijk duw ik op de resetknop maar Windows wil niet meer opstarten.Weer op reset en dan F8 voor de veilige modus om een systeemherstel te doen en dat "lukt" maar half want de pc gaat nog altijd erg traag.Kan er dus niet meer mee werken.Heeft iemand enig idee of ik er nog iets anders aan kan doen dan "formateren en XP terug installeren?Weet iemand om wat voor een "pest-virus" het hier gaat?Heeft iemand ooit iets van die Serin uit Zaandam gekocht of weet iemand zijn adres of telefoon/gsm nummer??Mischien heeft deze figuur een andere of wisselende naam?In ieder geval leg ik morgen klacht neer bij de justitie.
Alvast bedakt voor alle reakties en suggesties:thumb:
Alvast bedakt voor alle reakties en suggesties:thumb: