Toetsenbord reageert niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

D00dlezak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
HAllo, ik heb een Wireless Optical Multimedia Deskset DS-3250 van Trust. Alles ging altijd goed tot vanochtend, toen oppeens het toetsenbord het niet meer deed. De extra toetsen zoals internet en Stand-by doen het nog wel gewoon. Het apparaat staat ook niet in de lijst van apparaten als ik naar Configuratiescherm --> Toetsenbord ga.Heeft iemand een idee?

Misschien een overbodige vraag, maar heb je de ontvanger al eens losgekoppeld en weer ingestoken? kans is groot dat de pc de hardware opnieuw gaat installeren.

Misschien een overbodige vraag, maar heb je de ontvanger al eens losgekoppeld en weer ingestoken? kans is groot dat de pc de hardware opnieuw gaat installeren.

Dank, hij doet het weer. Ik had dat al eerder gedaan, maar hem dan te snel er weer ingestoken. Ik heb echter nog een vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat ik de ä ö en å op mijn keyboard krijg zonder een ander keyboard te kopen?

Voor sporadisch gebruik? Google eens op Alt-codes.

Ik heb echter nog een vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat ik de ä ö en å op mijn keyboard krijg zonder een ander keyboard te kopen?

voor de ä

eerst shift inhouden dan op de toets naast enter drukken of dat wat hierop lijkt ----> ",

(gebeurt niks)
dan de letter a

dan heb je ä zelfde voor de ö en die andere a zou ik helaas niet weten :(

voor de ä

eerst shift inhouden dan op de toets naast enter drukken of dat wat hierop lijkt ----> ",

(gebeurt niks)
dan de letter a

dan heb je ä zelfde voor de ö en die andere a zou ik helaas niet weten :(

Ik bedoel, hoe ik ervoor kan zorgen dat ik die komma helemaal niet in hoef te drukken. Dat ik dus met een druk op een toets gelijk ä ö of å krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan