tomtom go 710 kaart verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rollerman

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hallo, ik wou gister wat stemmen gaan testen op mijn tomtom go 710, dus had ik de kaart van europa even op mijn harde schijf gezet en dus verwijderd van de sd kaart. Nu had ik mijn stem uitgezocht dus ik zet de kaart weer op de sd kaart maar nu kan de tomtom de kaart van europa niet meer vinden! moet ik hiervoor naar tomtom toe of kan 1 van jullie mij helpen?

alvast bedankt!!!

Maak je gebruik van Tomtom home?Zo ja, zie je hem daar dan wel in staan wanneer je je tomtom hebt aangesloten op je pc?
Weet je zeker dat je hem er goed op terug hebt gezet?
Of steek de sd kaart eens in een kaartlezer om zeker te weten dat hij er op staat.
Wanneer dit allemaal klopt kun je ook nog een keer proberen te recette met een paperclip aan de onderkant van je tomtom in dat kleine gaatje.
Mocht dit ook geen resultaat bieden zou ik voorstellen om je sd kaart te formateren en de APLICATIE VANAF CD EN JE KAARTEN opnieuw te installeren op je sd kaart.Als je geen gebruik maakt van tomtom home,kun je deze op de volgende link downloaden,http://www.tomtom.com/plus/service.php?ID=17

Succes, Advocaatje.

Laatst bewerkt:
Mocht dit ook geen resultaat bieden zou ik voorstellen om je sd kaart te formateren en de APLICATIE VANAF CD EN JE KAARTEN opnieuw te installeren op je sd kaart.

Succes, Advocaatje.

Ik maak gebruik van tomtom home en heb hem in een cardreader gestopt en alles staat erop. op de cd kan ik niks vinden waar staat dat dan?

Ga naar tom tom ik heb namelijk ook het zelfde probleem gehad ik kon hem gewoon opsturen en kreeg een nieuwe terug;)

ik denk dat je het beter wat anders kon overbrengen dat het allemaal ''perongeluk'' ging niet echt slim dat je zo recht voor de raap bent geweest heel eerlijk maar niet slim..:confused:

ik denk dat je het beter wat anders kon overbrengen dat het allemaal ''perongeluk'' ging niet echt slim dat je zo recht voor de raap bent geweest heel eerlijk maar niet slim..:confused:

hoe heb jij het dan gedaan?

Ik heb gezegd dat toen ik bezig was met een paar dingen uit te vinden op mijn Ipac mijn tomtom perongeluk verwijderd heb maak er een mooi kloppend verhaal van dat is tog niet zo moeilijk..

Ja dat kan,dat is wel een oudere versie die dan weer mbv tomtom home weer wordt geupdate.Met tomtom home kun je hem ook verwijderen.
Maar heb je t trucje met de paperclip al geprobeerd,gerecet?

Ja dat kan,dat is wel een oudere versie die dan weer mbv tomtom home weer wordt geupdate.Met tomtom home kun je hem ook verwijderen.
Maar heb je t trucje met de paperclip al geprobeerd,gerecet?

ja werkt niet maar ik zal het een keer met de cd proberen

Heb je de kaart op je sd kaart terug gezet vanaf de harde schijf van je pc of van de orginele cd van tomtom waar de kaart op staat?
Ik snap trouwens ook niet goed waarom je er kaarten vanaf gaat halen om wat met je stemmen te gaan doen,maar dat terzijde.
Als je hem vanaf je pc hebt terug gezet ,probeer hem dan eens vanaf de orginele cd van tomtom terug te zetten.

Laatst bewerkt:
Heb je de kaart op je sd kaart terug gezet vanaf de harde schijf van je pc of van de orginele cd van tomtom waar de kaart op staat?
Ik snap trouwens ook niet goed waarom je er kaarten vanaf gaat halen om wat met je stemmen te gaan doen,maar dat terzijde.
Als je hem vanaf je pc hebt terug gezet ,probeer hem dan eens vanaf de orginele cd van tomtom terug te zetten.

ik had niet genoeg ruimte op me sd kaart, maar dat is het hem juist ik kan de mappen niet vinden op de instalatiecd omdat die map al op de sd kaart stond toen ik de tomtom kocht origineel bij de halfords...

Oke,op de bijgeleverde cd zal de kaart dan ook niet staan.Daar staat alleen wat info op en heel misschien de aplicatie(al kun je die ook niet vinden).
Dan zou ik 't zo vlug ook niet meer weten hoe je 't op een legale manier kan oplossen.
Er zijn wel manieren om weer een kaart van europe of wat voor kaart dan ook op je tomtom te krijgen,maar dat mag ik je hier volgens de huisregels niet vertellen.
Ik zou zeggen kijk eens wat rond op 't internet en dan zul je wel wat vinden denk ik,google eens wat.

Succes,Advocaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan