mappen terugzetten in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Ik heb de map opgezocht van uitlook express waarin het postvak in en de verzonden post en zo. Alles heb ik gecopieerd op schijf gezet en harde schijf geformatterrd en de map terig gezet op de oorspronkelijke plaats dat is:

C:\Documents and Settings\Kees tramper\Local Settings\Application Data\Identities\{0ABFC727-42AC-412C-A7C7-FE037EACF479}\Microsoft\Outlook Express

Ik zie aan de waardes dat de mappen niet leeg zijn echter als ik vanuit outlook expres in de mappen kijk zijn ze leeg. Wat heb ik fout gedaan?

Postvak in 523 kb
Postvak uit 193 kb
Verzonden 139 kb
Concepten 75 bb
Verwijderde items 523 kb

De mappen zijn dus niet leeg echter hoe bekijk ik deze in outlook express?

Verder had ik het aresboek op de pc opgezocht en ik zag er alle namen instaan en heb het op het buroblad gekopieerd en vandaaruit op een dvd. Na format C: wilde in ket weer terugplaatsen echter het was leeg en de naam was WAP verder niet. Ook daar moet iets misgegaan zijn vrees ik

heb je dit al geprobeerd??
in outlook bestand/importeren en dan wat je wil importeren???

Ga eens naar [ C:\Documents and Settings\Kees tramper\Local Settings\Application Data\Identities\ ] en kijk eens of je dan 2 van die lange nummers ziet, zoja dan moet je je bestandjes kopieren naar de andere >>> Microsoft\Outlook Express van dat andere nummer.
Wel opletten dat je outlook express uit hebt staan als je dit soort akties doet

mappen inporteren in outlook express

heb je dit al geprobeerd??
in outlook bestand/importeren en dan wat je wil importeren???

Goed de vraag is nog niet duidelijk begrijp ik. Ik heb alle folders, postvak in en uit concepten, verwijderde items en verzonden items exact op de zelfde plek in de pc gezet alv voor dat ik de harde schijf heb geformatteerd. Echter zijn ze niet te openen vanuit outlook express wat wel zou moeten. Mijn postvak it is dus nog steeds leeg hoewel het vol moet zitten

Postvak in 523 kb
Postvak uit 193 kb
Verzonden 139 kb
Concepten 75 bb
Verwijderde items 523 kb

Bij de mappen zet je kb
volgens mij is dat zo weinig en is het alleen maar de grootte van een lege map. Wanneer je ergens een backup hebt staan van de oorspronkelijke bestanden die in die mappen zaten dan zou ik daar eens gaan zoeken en die mappen terugzetten.

k heb de map opgezocht van uitlook express waarin het postvak in en de verzonden post en zo. Alles heb ik gecopieerd op schijf gezet en harde schijf geformatterrd en de map terig gezet op de oorspronkelijke plaats dat is:
Dit is dan ook de verkeerde manier,hieronder lees je hoe het wel had gemoeten.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;270670

Nu het probleem proberen op te lossen.
Alles heb ik gecopieerd op schijf gezet
Als je hier bedoelt naar een CD of DVD,dan kan nu het "Alleen-lezen" kenmerk aangevinkt staan,verwijder dat eerst.

Zorg dat je ergens een kopie van de Outlook Express map (de oude bestanden dus!!)hebt staan.

Verwijder daarna alle *.dbx bestanden uit de Outlook Express map,deze dus

C:\Documents and Settings\Kees tramper\Local Settings\Application Data\Identities\{0ABFC727-42AC-412C-A7C7-FE037EACF479}\Microsoft\Outlook Express

Start nu OE op,dan worden de standaard mappen autom. opnieuw aangemaakt.

Daarna middels Importeren naar de backup map bladeren en de zaak importeren,zoals aangegeven onder "Stap 1: Importeer de berichten vanuit de reservemap" op de bovenstaande site.

Greetz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan