keestramper
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2005
Ik heb de map opgezocht van uitlook express waarin het postvak in en de verzonden post en zo. Alles heb ik gecopieerd op schijf gezet en harde schijf geformatterrd en de map terig gezet op de oorspronkelijke plaats dat is:
C:\Documents and Settings\Kees tramper\Local Settings\Application Data\Identities\{0ABFC727-42AC-412C-A7C7-FE037EACF479}\Microsoft\Outlook Express
Ik zie aan de waardes dat de mappen niet leeg zijn echter als ik vanuit outlook expres in de mappen kijk zijn ze leeg. Wat heb ik fout gedaan?
Postvak in 523 kb
Postvak uit 193 kb
Verzonden 139 kb
Concepten 75 bb
Verwijderde items 523 kb
De mappen zijn dus niet leeg echter hoe bekijk ik deze in outlook express?
Verder had ik het aresboek op de pc opgezocht en ik zag er alle namen instaan en heb het op het buroblad gekopieerd en vandaaruit op een dvd. Na format C: wilde in ket weer terugplaatsen echter het was leeg en de naam was WAP verder niet. Ook daar moet iets misgegaan zijn vrees ik
C:\Documents and Settings\Kees tramper\Local Settings\Application Data\Identities\{0ABFC727-42AC-412C-A7C7-FE037EACF479}\Microsoft\Outlook Express
Ik zie aan de waardes dat de mappen niet leeg zijn echter als ik vanuit outlook expres in de mappen kijk zijn ze leeg. Wat heb ik fout gedaan?
Postvak in 523 kb
Postvak uit 193 kb
Verzonden 139 kb
Concepten 75 bb
Verwijderde items 523 kb
De mappen zijn dus niet leeg echter hoe bekijk ik deze in outlook express?
Verder had ik het aresboek op de pc opgezocht en ik zag er alle namen instaan en heb het op het buroblad gekopieerd en vandaaruit op een dvd. Na format C: wilde in ket weer terugplaatsen echter het was leeg en de naam was WAP verder niet. Ook daar moet iets misgegaan zijn vrees ik