Heb nog wat aanvullingen bij mijn eerder reactie gedaan (lees de eerder reactie ook nog even na).
In Firefox kan ik niets met de google popup, behalve op de linkjes klikken.
Lay out ziet er niet uit en een close knop is er ook niet.
Mogelijk dat het in IE beter gaat, maar die gebruik ik niet.

Het geplaatste scherm printje is precies zo als ik het op m'n scherm krijg.
http://www.pcrolin.nl/html/werktijden.htm , kijk even naar de achter grond, ziet er nu wat vreemd uit.
En de tekst... nou ja, rommelig is denk ik het juiste woord.
Mail oplossing.. waarom niet via een PHP oplossing en reacties in een database weg laten schrijven op je server.
Hier op het forum verwacht je toch ook niet dat als je op 'Reactie plaatsen' klikt Outlook of gmail gestart wordt en je een mail naar Helpmij moet gaan zenden.
Vindt het idee overigens wel aardig, les thuis.
Maar hoe moet ik dit lezen;
Samen computerles?
Heeft u nog een vriend(in) die ook graag zou willen deelnemen aan computerlessen........DAT KAN!!!
U mag samen met één ander persoon deelnemen aan de computerlessen bij ú thuis. U krijgt dan korting op de computerles.
Dus ik krijg korting als ik mijn vriend(in) het volle bedrag laat betalen? Die zal wel denken, mooie vriend is dat.. Ik zou dat toch wat anders formuleren.
Bv. We geven alleen les in kleine groepjes, meld u zich aan met een vriend of vriendin krijg u beide korting.
Wat me helemaal niet duidelijk is, is of ik nu zelf een PC thuis moet hebben, of dat jullie daar voor zorgen. PC - Laptop...
Moet ik op mijn PC voor de les software zorgen etc. Kan ik software bij jullie aanschaffen die we in de les gaan gebruiken...
Maak de start pagina van de verschillende onderdelen met wat minder, maar pakkende tekst zou ik zeggen en laat mensen door klikken als men meer info wil. Probeer te voorkomen dat mensen moeten scrollen op een pagina. Alles moet eigenlijk direct te lezen zijn.
En ik zou een button maken die de foto's stil te zetten, het is erg storend als je de tekst probeert te lezen.