Willen jullie mijn site checken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brakkeleer

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Hallo mensen,

Zouden jullie deze site willen checken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Opmerkingen hoor ik zeer graag!

Groetjes en bedankt!

link : www.pcrolin.nl

contact is niet gevonden
Kantoorautomatisering heet untitled document. staat misschien een beetje slordig voor een computerbedrijf

Zou d'r eerst maar eens spellingcontrole overheen gooien....

Zie in het menu "kantoor automatisering", is één woord.

Op de pagina zelf staat het WEL als één woord...
Verhaaltje daaronder zie ik zonder te zoeken nog twee spelfouten t.w.:

"contactfomulier" en "verassingen"

Verder ziet het er mooi en overzichtelijk uit maar neem genoemde kritiek ter harte en je site is perfect

De zoek functie bovenaan kan je beter weg laten... hij zoekt niet op jullie site, resultaten worden slecht weer gegeven en ik kan niet verder op jullie site.

Ik heb de contact pagina toch gevonden; http://www.pcrolin.nl/html/contactform.htm
Maar de manier waarom hij werkt bevalt me niet zo. Na het klikken op verzenden wordt Gmail geopend en moet e.a. opeens als mail aan jullie verzenden.
Dat kan tegenwoordig ook wel anders.

Bij de Handig pagina krijg ik als ik op Bestanden Rolin' Login in klik een Page cannot be found.
En Uitleg (een voorbeeld): Avg free antivirus, Een gratis antivirus die gebruikt mag worden door iedereen. Tja...

Linkje in het paars zijn nauwelijks te zien en de helft doet het niet. Op deze pagina zijn de linkje niet onderstreept op een andere weer wel.

Als dit in orde is wil ik nog wel een keer verder zoeken. :)

Laatst bewerkt:
contact is niet gevonden
Kantoorautomatisering heet untitled document. staat misschien een beetje slordig voor een computerbedrijf
Dank je voor je reactie. Ik had daar idd een fout gemaakt. DIt heb ik nu verbeterd (in de link stond een spelfoutje maar doordat de pagina in nog in mijn cache geheugen zat heb ik dit niet gezien). De pagina is nog niet opnieuw geupload omdat ik ook nog wat met de andere adviezen wil doen.
Hardstikke bedankt!

Groetjes

Zou d'r eerst maar eens spellingcontrole overheen gooien....

Zie in het menu "kantoor automatisering", is één woord.

Op de pagina zelf staat het WEL als één woord...
Verhaaltje daaronder zie ik zonder te zoeken nog twee spelfouten t.w.:

"contactfomulier" en "verassingen"

Verder ziet het er mooi en overzichtelijk uit maar neem genoemde kritiek ter harte en je site is perfect

:) Tja ben zo bezig geweest met codes enz. en heb idd niet genoeg op de spelling gelet. Ben nu bezig alles goed na te kijken. Hardstikke bedankt dat je even gekeken hebt en natuurlijk ben ik zeer blij met het compliment. Ik heb wel meer websites gemaakt maar altijd met frames. Dit is mijn eerste tabellen site. Ik heb hier ook bijna alleen maar met html en css gewerkt terwijl ik voorheen nooit met html werkte maar alles in WYSIWYG maakte.
Nogmaals bedankt!

Groetjes

De zoek functie bovenaan kan je beter weg laten... hij zoekt niet op jullie site, resultaten worden slecht weer gegeven en ik kan niet verder op jullie site.

Ik heb de contact pagina toch gevonden; http://www.pcrolin.nl/html/contactform.htm
Maar de manier waarom hij werkt bevalt me niet zo. Na het klikken op verzenden wordt Gmail geopend en moet e.a. opeens als mail aan jullie verzenden.
Dat kan tegenwoordig ook wel anders.

Bij de Handig pagina krijg ik als ik op Bestanden Rolin' Login in klik een Page cannot be found.

Bedankt voor je reactie!
De google searchbar vind ik persoonlijk wel erg fijn werken ivm de knop close.

Er zit nog wel een link contact voor de contact form. Maar die moet ik nog uploaden. Ik ben wel heel erg benieuwd met wat je bedoelt dat het tegenwoordig anders kan...Zou je dit svp willen toelichten?

Alvast bedankt!

Groetjes

Heb nog wat aanvullingen bij mijn eerder reactie gedaan (lees de eerder reactie ook nog even na).

In Firefox kan ik niets met de google popup, behalve op de linkjes klikken.
Lay out ziet er niet uit en een close knop is er ook niet.
Mogelijk dat het in IE beter gaat, maar die gebruik ik niet. :p
Het geplaatste scherm printje is precies zo als ik het op m'n scherm krijg.

http://www.pcrolin.nl/html/werktijden.htm , kijk even naar de achter grond, ziet er nu wat vreemd uit.
En de tekst... nou ja, rommelig is denk ik het juiste woord.

Mail oplossing.. waarom niet via een PHP oplossing en reacties in een database weg laten schrijven op je server.
Hier op het forum verwacht je toch ook niet dat als je op 'Reactie plaatsen' klikt Outlook of gmail gestart wordt en je een mail naar Helpmij moet gaan zenden.

Vindt het idee overigens wel aardig, les thuis.
Maar hoe moet ik dit lezen;
Samen computerles?
Heeft u nog een vriend(in) die ook graag zou willen deelnemen aan computerlessen........DAT KAN!!!
U mag samen met één ander persoon deelnemen aan de computerlessen bij ú thuis. U krijgt dan korting op de computerles.

Dus ik krijg korting als ik mijn vriend(in) het volle bedrag laat betalen? Die zal wel denken, mooie vriend is dat.. Ik zou dat toch wat anders formuleren.
Bv. We geven alleen les in kleine groepjes, meld u zich aan met een vriend of vriendin krijg u beide korting.

Wat me helemaal niet duidelijk is, is of ik nu zelf een PC thuis moet hebben, of dat jullie daar voor zorgen. PC - Laptop...
Moet ik op mijn PC voor de les software zorgen etc. Kan ik software bij jullie aanschaffen die we in de les gaan gebruiken...

Maak de start pagina van de verschillende onderdelen met wat minder, maar pakkende tekst zou ik zeggen en laat mensen door klikken als men meer info wil. Probeer te voorkomen dat mensen moeten scrollen op een pagina. Alles moet eigenlijk direct te lezen zijn.

En ik zou een button maken die de foto's stil te zetten, het is erg storend als je de tekst probeert te lezen.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe het gaat worden als alle kritiek is weggepoetst....:rolleyes:

Moet dan, volgens mij, een MEER dan perfecte computerside worden die je bij je favorieten wilt hebben.

Succes d'rmee:thumb:

hallo allemaal

Allereerst hardstikke bedankt voor al jullie reacties.
Ik ben zelf een redelijk actief forum lid. Probeer altijd zoveel mogelijk mensen te helpen.
Vind het dan ook super dat ik zoveel reacties krijg.

Hoe het er nu voor staat :
Ik ben alle teksten nog eens goed aan het nakijken want kwam er (door jullie commentaar) achter dat sommige zaken een beetje oenig omschreven zijn (bijvoorbeeld de korting op de cursus als je met meerdere mensen bent).

Verder wil ik graag verder onderzoeken doen naar het laten wegschrijven van het contactformulier naar de server. Ik ben niet echt een php'er maar ben wel leergierig dus dat moet ik nog gaan uitzoeken (heb je tips / tutorials ... graag).

De google search bar ... tja die laat ik toch nog even staan. Vind het jammer dat firefox hem zo slecht laat zien. Gelukkig is dat bij andere niet zo. Maar houd het wel als aandachtspunt in mijn hoofd.

Nou ik ga weer lekker verder klussen aan mijn site en als die klaar is zal ik het even melden! (hopelijk eind deze week!)

Groetjes en bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan