[CRYSIS] is echt een crisis !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter knN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet

Screenshotje ?

Bioshock_30.jpg
Die link heb ik een paar posts geleden ook al gegeven...

125Fps met dat systeem? geloof je het zelf?
quad-cores en SLI 8800Ultra 768Mb kaarten met 4GB werkgeheugen halen daar 80-90Fps ( SLI is 2 nVidia kaarten )

GELOOF je nou echt dat je met SLI 8800Ultra 80-90fps haalt op Max settings???

GAST OMFG met een 8800GT haal je 98fps gemiddeld op maximum :/ en SLI 8800Ultra haal je dikke fps.. ik weet niet waar je dat weg hebt hoor maar het is zeer dom oja screenie naja geen 125 ss maar 108 maar med quality:

AA = 2x
1024x768
Texture settings = Extra
Anastoperic = max.
Ragdoll = Yes
de rest Normal

[smallimg]http://img512.imageshack.us/img512/3783/naamlooszm7.jpg[/smallimg]
(klikbaar)

Dus ik weet niet wat voor onzin jij zit uit te kramen maar 8800GTS haalt zelfs dikke 90 fps op max vriend :/ waar je ook die bewering weg hebt dikke bull**** oja btw: zoek ff op nvidia naar 8800GT zie je een filmpje van 8800GT ( kan zelf ff niet meer vinden ) en dan zul je zien dat de 8800Ultra SLI niet maar 80-90 fps haalt dan is het een dikke bagger kaart en moet die op crysis maar 20 fps halen :/

Laatst bewerkt door een moderator:
@knN,

Zeg "vriend", wil je de volgende keer je afbeeldingen zo aanpassen dat deze kleiner zijn of klikbaar zijn. Zo blijft de pagina lay-out tenminste normaal. Door op je eigen bericht de knop "Aanpassen" te gebruiken, kun je zien hoe ik dat gedaan heb.

Wil je ook even op een andere manier gaan reageren tegen anderen. Wij zijn hier allemaal vrijwillig en willen het gezellig houden.;)

Laatst bewerkt:
@knN,

Zeg "vriend", wil je de volgende keer je afbeeldingen zo aanpassen dat deze kleiner zijn of klikbaar zijn. Zo blijft de pagina lay-out tenminste normaal. Door op je eigen bericht de knop "Aanpassen" te gebruiken, kun je zien hoe ik dat gedaan heb.

Wil je ook even op een andere manier gaan reageren tegen anderen. Wij zijn hier allemaal vrijwillig en willen het gezellig houden.;)

Naah, ik kom niet meer op dit forum :/ krijg toch alleen commentaar inplaats van een lekker antw :/ en er worden dingen gezegt die nergens op slaan :/ dus sommige mensen hier weten niet wat ze zeggen :/

mzzl succes met dit.... nvm

Naah, ik kom niet meer op dit forum :/ krijg toch alleen commentaar inplaats van een lekker antw :/ en er worden dingen gezegt die nergens op slaan :/ dus sommige mensen hier weten niet wat ze zeggen :/

Ik zie meerdere berichten van jou, die de verkeerde commentaar bevatten. Je kunt iemand gerust corrigeren als het niet goed is, het gaat om de manier waarop je dat doet.

Die framerate krijg ik ook op me 7900 GTX met NIEMAND in een server die je waarschijnlijk zelf host. Tevens is het een kleine map, met weinig zware grafische zaken in beeld, zoals gras.

1024x768
Texture settings = Extra
Anastoperic = max.
Ragdoll = Yes
de rest Normal

Dit zijn niet je instellingen. Kijk maar naar naar dit screenshot

Die framerate krijg ik ook op me 7900 GTX met NIEMAND in een server die je waarschijnlijk zelf host. Tevens is het een kleine map, met weinig zware grafische zaken in beeld, zoals gras.

Dit zijn niet je instellingen. Kijk maar naar naar dit screenshot

ik heb geen glow aanstaan :/ en wat dan nog ik haal goed fps en wat mij jou betreft stel je niks voor :/ dit is forum van niks nada... laterss sukkel

Hou je daar dan ook aan :evil:

KnN had wel gelijk ik haal met mijn 8800GTS 320mb soms fps van 120 in CoD4 en framedrops van 45. Anders is het meestal 70 of 80 fps.

ff on topic
ik denk dat de graphics van Crysis zwaar onderschat worden ik zou normaal crysis op high kunne spele met 2GB RAM Intel E6400 2.13 ghz en POV8800GTS 320mb.

ik heb geen glow aanstaan :/ en wat dan nog ik haal goed fps en wat mij jou betreft stel je niks voor :/ dit is forum van niks nada... laterss sukkel

Makkelijk he mensen uitschelden op een forum. Moet je eens eerlijke feiten posten, want er staat nog een heleboel niet aan op je game.

AA = uit -> te zien aan blokkerige randjes in screenshot
AS = zeker niet maximaal -> meer gras, meer mist

Kijk ook eens naar het verschil tussen schaduwen, bij jou een vlek, bij mij een mooie vorm zoals het gereflecteerd wordt.

Speciaal nog even een glow off screenshot

GELOOF je nou echt dat je met SLI 8800Ultra 80-90fps haalt op Max settings???

GAST OMFG met een 8800GT haal je 98fps gemiddeld op maximum :/ en SLI 8800Ultra haal je dikke fps.. ik weet niet waar je dat weg hebt hoor maar het is zeer dom oja screenie naja geen 125 ss maar 108 maar med quality:

AA = 2x
1024x768
Texture settings = Extra
Anastoperic = max.
Ragdoll = Yes
de rest Normal

[smallimg]http://img512.imageshack.us/img512/3783/naamlooszm7.jpg[/smallimg]
(klikbaar)

Dus ik weet niet wat voor onzin jij zit uit te kramen maar 8800GTS haalt zelfs dikke 90 fps op max vriend :/ waar je ook die bewering weg hebt dikke bull**** oja btw: zoek ff op nvidia naar 8800GT zie je een filmpje van 8800GT ( kan zelf ff niet meer vinden ) en dan zul je zien dat de 8800Ultra SLI niet maar 80-90 fps haalt dan is het een dikke bagger kaart en moet die op crysis maar 20 fps halen :/

Zal wel aan mij liggen, maar is dit screenshot uberhaubt van Crysis? Komt me niet bekend voor die interface. En Crysis is toch waar de vraag over ging als ik de eerste post moet geloven.

Beetje vaag gedoe dit allemaal, maar pluim voor ons omdat we het toch probeerden :thumb:

Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet

waar meet jij je fps mee? ik haal de 125 niet eens op medium/high en ik gebruik xp :eek: ik gebruik fraps is gratis te downloaden.

waar meet jij je fps mee? ik haal de 125 niet eens op medium/high en ik gebruik xp :eek: ik gebruik fraps is gratis te downloaden.

druk op ~ in je game,type daar het volgende: cg_drawfps 1

(voor COD4)

Fraps is ook goed om te meten, te benchmarken en op te nemen.

125 fps haal jij nooit met dat systeem én vista,, maak eens een foto met fraps , wanneer de fps erbij staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan