explorer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pier10

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
als ik explorer 7 opstart duurt het heel lang voordat ik mijn start pagina zie.
hij geeft in de blauwe balk het sein verbinding maken.
wanneer ik eenmaal mijn start pagina heb is hij normaal en werkt alles naar behoren.
wie geeft mij raad.

't Is theoreties maar ik denk dat je omgeleid wordt. Dan is je start pagina een stukje spyware. Ik heb zelf ook zo'n startpagina gehad. Dan kon je nog allerlei linken vanjezelf toevoegen. Dan zou je daar makkelijker kunnen komen, intussen houd de firma die de startsite aanleverd je surfgedrag in de gaten.
ik zou maar gauw een ander startpagina opzetten

erik

't Is theoreties maar ik denk dat je omgeleid wordt. Dan is je start pagina een stukje spyware. Ik heb zelf ook zo'n startpagina gehad. Dan kon je nog allerlei linken vanjezelf toevoegen. Dan zou je daar makkelijker kunnen komen, intussen houd de firma die de startsite aanleverd je surfgedrag in de gaten.
ik zou maar gauw een ander startpagina opzetten

erik

als ik boven in de balk kijk, waar favorieten extra en help staat werkt dit ook niet is dit misschien een hulpje? ik wil eigenlijk explorer 7 eraf donderen en op 6 gaan werken. is dit misschien een oplossing? ik weet niet hoe ik 7 eraf kan gooien zonder dat ik weer online kan gaan. als ik dit eraf gooi heb ik geen explorer meer en kan dan ook niet meer online gaan.

volgens mij moet de explorerer 7 in het configuratiescherm/software staan. En kun je die dan verwijderen. Je krijgt dan je oude explorer weer terug. Maak anders even een herstelpunt zodat als je de explorer helemaal kwijt zijn, hem terug kunt halen via het herstelpunt.

Erik

Dit vond ik nog ergens anders op helpmij:

Terugzetten oude Internet Explorer
Werkt Internet Explorer 7 niet naar behoren op jouw computer? Geen probleem. Er staat nog een volledige backup van je oude versie op de hardde schijf. Ga naar het Configuratiescherm, en kies voor Software. Intenet Explorer 7 staat nog niet in de lijst met te deinstalleren software. Vink Updates Weergeven aan, deze vind je bovenaan in het scherm. Nu worden ook de updates in de lijst getoond. Je kunt IE7 deinstalleren, waarna je weer de beschikking hebt over je oude versie.

groet Erik

volgens mij moet de explorerer 7 in het configuratiescherm/software staan. En kun je die dan verwijderen. Je krijgt dan je oude explorer weer terug. Maak anders even een herstelpunt zodat als je de explorer helemaal kwijt zijn, hem terug kunt halen via het herstelpunt.

Erik

ik heb deze al eerder verwijdert via configuratie scherm. maar toen had ik dus niets meer.
ik heb toen herstel gedaan en kreeg dus weer 7 terug.
ik heb 2 maanden terug een nieuwe harde schijf erin gezet dus daar staat niets meer op. ik draai overigens op een pentium 2.

Laatst bewerkt:
Wat je ook nog kunt proberen voordat je explorer 7.0 verwijderd is naar extra gaan in de werkbalk daarna internetopties en bij tabblad geavanceerd op de knop instellen klikken.
En daarna kijken of de explorer beter opstart.

Erik

Wat je ook nog kunt proberen voordat je explorer 7.0 verwijderd is naar extra gaan in de werkbalk daarna internetopties en bij tabblad geavanceerd op de knop instellen klikken.
En daarna kijken of de explorer beter opstart.

Erik
mijn balk met favorieten extra etc. werkt ook niet goed . dus dit is geen optie.
\ik probeer de boel te verwijderen.
in ieder geval bedankt voor je snelle reactie.
gr.peter

ik heb nog steeds een langzame explorer. ook de balk met bestand, bewerken, beeld, favorieten, extra, help etc werkt ook niet naar behoren.
help mij.
nog iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan