Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Is theoreties maar ik denk dat je omgeleid wordt. Dan is je start pagina een stukje spyware. Ik heb zelf ook zo'n startpagina gehad. Dan kon je nog allerlei linken vanjezelf toevoegen. Dan zou je daar makkelijker kunnen komen, intussen houd de firma die de startsite aanleverd je surfgedrag in de gaten.
ik zou maar gauw een ander startpagina opzetten
erik
volgens mij moet de explorerer 7 in het configuratiescherm/software staan. En kun je die dan verwijderen. Je krijgt dan je oude explorer weer terug. Maak anders even een herstelpunt zodat als je de explorer helemaal kwijt zijn, hem terug kunt halen via het herstelpunt.
Erik
mijn balk met favorieten extra etc. werkt ook niet goed . dus dit is geen optie.Wat je ook nog kunt proberen voordat je explorer 7.0 verwijderd is naar extra gaan in de werkbalk daarna internetopties en bij tabblad geavanceerd op de knop instellen klikken.
En daarna kijken of de explorer beter opstart.
Erik
mijn balk met favorieten extra etc. werkt ook niet goed . dus dit is geen optie.
\ik probeer de boel te verwijderen.
in ieder geval bedankt voor je snelle reactie.
gr.peter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.