Goedemiddag.
Voor m'n werk moet ik een aanvraagformulier voor proefmonsters maken.
Hierbij gaat het om de verschillende soorten hout, kleurcode, verlijming en lameldikte.
Voor de overzichtelijkheid heb ik een dropdown menu gemaakt.
Dit is verder allemaal goed gelukt, maar nu wil ik naast de standaard houtsoorten, een "random veld" maken, zodat als het juiste houtsoort er niet bij staat, deze random kan worden ingevuld.
Hoe kan ik deze toevoegen als "Random Veld"?
En wat me nu ook nog niet wil lukken, is nadat ik de velden heb gemaakt, ze onzichtbaar wil laten worden, hoe doe ik dit?
Hiermee bedoel ik de waardes onzichtbaar te laten worden die ik heb gebruikt om het "Dropdown menu" te maken.
Als er nog onduidelijkheden zijn, zal ik ze proberen verder uit te leggen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Albert
Voor m'n werk moet ik een aanvraagformulier voor proefmonsters maken.
Hierbij gaat het om de verschillende soorten hout, kleurcode, verlijming en lameldikte.
Voor de overzichtelijkheid heb ik een dropdown menu gemaakt.
Dit is verder allemaal goed gelukt, maar nu wil ik naast de standaard houtsoorten, een "random veld" maken, zodat als het juiste houtsoort er niet bij staat, deze random kan worden ingevuld.
Hoe kan ik deze toevoegen als "Random Veld"?
En wat me nu ook nog niet wil lukken, is nadat ik de velden heb gemaakt, ze onzichtbaar wil laten worden, hoe doe ik dit?
Hiermee bedoel ik de waardes onzichtbaar te laten worden die ik heb gebruikt om het "Dropdown menu" te maken.
Als er nog onduidelijkheden zijn, zal ik ze proberen verder uit te leggen.
Alvast bedankt!
Groeten,
Albert
Laatst bewerkt: