Crysis hoe moet ik verder in het level?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wars149

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Hallo ik ben met Crysis op een level waar de aliens komen en het schip vernielen, (dan moet je allemaal dingen doen). Uiteindelijk moet ik naar de ''ARMORY'' om een wapen optehalen waarmee je kan LOCKEN (buiten is een groot monster). Uiteindelijk ben ik buiten en zie ik De grote ALIEN op het DEk alleen ik kan niet schieten met dat wapen- ik weet niet hoe die precies heet.

HELP ME (^_^)

GRTZ: WARS149:shocked:

Verplaatst Spel werkt niet ---->>> Cheats, Tips Etc.
Verplaatst naar een betere sectie, je spel werkt namelijk wel. Tevens de titel aangepast (Crysis Help Mij) er is geen crysis op Helpmij.:p

crysis level assault

Beste,

Zit nu bij ASSAULT en zitnu bij de marineboot en de tekst staat op AIR STRIKE AVAILABLE. USE BINOCULARS TO LOCK TARGAT. Wat moet ik dan doen om verder te spelen ? Weten jullie hiervan ?
Mvg XHULKIE :thumb:

Hallo ik ben met Crysis op een level waar de aliens komen en het schip vernielen, (dan moet je allemaal dingen doen). Uiteindelijk moet ik naar de ''ARMORY'' om een wapen optehalen waarmee je kan LOCKEN (buiten is een groot monster). Uiteindelijk ben ik buiten en zie ik De grote ALIEN op het DEk alleen ik kan niet schieten met dat wapen- ik weet niet hoe die precies heet.

HELP ME (^_^)

GRTZ: WARS149:shocked:

Je moet eerst met rocket launchers op de grote alien schieten om zijn turrets uit te schakelen en zijn ijs straal vermijden (die kan insta-kill doen), uiteindelijk word er gezegd dat je je wapen moet 'locken'.

Beste,

Zit nu bij ASSAULT en zitnu bij de marineboot en de tekst staat op AIR STRIKE AVAILABLE. USE BINOCULARS TO LOCK TARGAT. Wat moet ik dan doen om verder te spelen ? Weten jullie hiervan ?
Mvg XHULKIE
Precies wat het spel zegt, gebruik je binoculars en dan staat er welk knopje je moet indrukken.

Laatst bewerkt:
bij dat marineschip

ik zit ook in assault op dat marineschip maar ik snap nogaltijd niet wat je daar moet doen kan iemand mij meer uitleg geven

alvast bedankt sander

als je op het schip bent en je pak wordt uitgelezen-hersteld ben je in de kamer waar het wapen ligt die moet je pakken terug na de dek, met het wapen locken en schieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan