Geen Geluid. kan driver enzo niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga naar de Realtek-site en download de HD Audio driver, neem de derde van bovenaf. Helaas zal het wel even duren, de hele wereld is aan het downloaden daar.

Ik heb dus ook het probleem als jouw en heb ook een Realtek HD Audio. Ook voor mij doet niks het op dit topic. Ben trouwens net geupdate naar Windows XP Pro. Het zou dus eigenlijk aan de drivers moeten liggen. Kijk eens bij : Configuratie - Spraak, geluid en geluidsapparaten - Geluiden en Audioapparaten. Staat er dan de naam van je Geluidskaart? Bij mij in ieder geval niet. Ga zaterdag wel proberen de Geluidskaart er uit te doen en er dan weer in. Misschien helpt dat? Echt heel raar probleem :confused:

Ja bij mij staat er ook '' geen audioapparaten''. geluidskaart eruit halen gaat volgens mij niet helpen want het gaat alleen om de drivers.

Hmmmmmmm ik denk dat het misschien wel werkt, want dan zou de PC moeten zien dat er iets uit en in gezet word. Dus ''Nieuwe Hardware gevonden''.

Laatst bewerkt:
Het is toch geen onboard? Of wel? Ik heb hem open gehad en ik kon hem niet vinden..... :o, misschien kunnen we het onboard sound aandoen in de Bios? Weet iemand waar die staat?

Laatst bewerkt:
Ja bij mij staat er ook '' geen audioapparaten''. geluidskaart eruit halen gaat volgens mij niet helpen want het gaat alleen om de drivers.

Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem. Ander merk, maar toch. Na het installeren was er weer een luidsprekertje, maar helaas geen geluid.
Om gek van te worden, he.
Overigens is het bij mij spontaan verdwenen en niet na een herinstallatie ofzo.

Misschien is het even handig om te vermelden dat we hier op Helpmij liever hebben dat mensen zelf even een eigen topic aanmaken voor hun probleem.
Doorgaan in iemand anders zijn/haar vraag lost het probleem van topicstarter niet op, en maakt het geheel er ook niet overzichtelijker op. :)

Misschien is het even handig om te vermelden dat we hier op Helpmij liever hebben dat mensen zelf even een eigen topic aanmaken voor hun probleem.
Doorgaan in iemand anders zijn/haar vraag lost het probleem van topicstarter niet op, en maakt het geheel er ook niet overzichtelijker op. :)

Dat begrijp ik wel, maar misschien kan het de vraagsteller toch helpen.
Overigens is het probleem bij mijn opgelost. Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan