Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
X-gear behuizing met 500watt voeding + window
intel core 2 duo E4400
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Arctic silencer 64 ultra TC
kan ik dit ergens via internet kopen?
jah klopt, daarom kun je ook voor een AMD athlon X2 4200 of 4800+ gaan, samen met een aus m2n-mx ofzow. goede processoren en prima moederborden. zullen zeker sneller zijn dan de intel c2d...
greetz
Ik heb inmiddels na mijn eigen laatste post al heel wat onzin voorbij zien komen, maar daar reageer ik verder maar niet meer op, moet iedereen zelf maar weten...
Maar 1 ding wil ik je niet onthouden:
X-Gear kasten en vooral X-Gear voedingen zijn echt grote bagger!
En ik spreek uit zowel eigen ervaring als uit ervaring van een aantal meer dan ervaren experts hier op Helpmij.nl.
Ik heb zelf twee X-Gear voedingen hier gehad die nieuw zo de kliko in zijn gegaan en een mede-forumlid hier, die meerdere computers per week bouwt, vervangt standaard iedere X-Gear voeding die hij tegen komt i.v.m. de belabberde kwaliteit van die dingen...
EDIT
en nog iets wat ik niet begrijp aan het nu samengestelde systeem (verder kijken jullie maar...)
Processor heeft FSB 800
Geheugen heeft FSB 1066
Moederbord heeft FSB 1333
Lekker op elkaar afgestemd.....
Al die verschillende FSB'en werken wel samen, maar waarom zou je een moederbord kopen met FSB 1333 wanneer je er toch geen gebruik van maakt? Zonde toch.
En v.w.b. die voedingen: welk bedrag kost de door jou genoemde X-Gear kast incl. de voeding?
EDIT:
Daarnaast vind ik het geen goed advies om, wanneer iemand boven zijn/haar budget uitkomt, dan maar te kiezen voor een slechte voeding om binnen het budget te blijven...
jah klopt, daarom kun je ook voor een AMD athlon X2 4200 of 4800+ gaan, samen met een aus m2n-mx ofzow. goede processoren en prima moederborden. zullen zeker sneller zijn dan de intel c2d...
greetz
IK BEDOEL DAT C2D SNELLER IS *knip*
AMD IS TROEP KAN ME AMD ATHLON 64 X2 DC +3800 Vergelijken met een P4 2,0 GHZ
en verder heb ik 1024 MB
en Nvidia GeForce 7500 LE
Nou een P4 2,0 GHZ en 1024 MB en de GeForce 7500 LE Verslaat me AMD Dom ding![]()
Dat jullie allerlei "snel", "sneller", "snelst" flauwekul uitwisselen is nog tot daar aan toe, alleen ook IK krijg steeds een mailtje dat er een nieuw bericht in dit topic is......................
Graag de discussie stoppen over wat sneller is. De vraagsteller heeft hier niets aan.
Ik kreeg een misbruikmelding over de discussie. Deze melding kwam van iemand van het bestuur, dus ga ik niet eerst kijken of de melding wel gegrond is.volgensmij zijn we al gestopt lees maar eens de 2 berichten terug daarin staat duidelijk dat niemand er wat aan heeft op de manier hoe we nu over de pc van TS praten.
Ik snap dit topic niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen (allemaal beetje onduidelijk).
Maar voor een degelijk systeempje moet je toch wel 650 euro neerleggen.
Dus ik zou nog even wat meer geld zien te krijgen en dan iets in deze richting kopen:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.