nieuw ca va game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
X-gear behuizing met 500watt voeding + window
intel core 2 duo E4400
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Arctic silencer 64 ultra TC
kan ik dit ergens via internet kopen?

X-gear behuizing met 500watt voeding + window
intel core 2 duo E4400
kingston 2gb pc 4200
seagete barracuda 160 gb
asrock conroe 1333-d667
XFX 8600gt 256 mb
Arctic silencer 64 ultra TC
kan ik dit ergens via internet kopen?

hey,
ik heb dit systeem samen gesteld op www.azerty.nl dit is een zeer goede en vertrouwde site.
je kunt ook bij hun dit systeem laten in elkaar zetten dus dan weet je zeker dat het goed komt en dat je zelf niks kapot maakt me in elkaar zetten.

laat even weten als je je systeem hebt. ik ben benieuwd naar de prestaties in 3Dmark 06

greetz

Ok scratch bedankt ik ga Hier de prestaties posten , merci voor alles:cool::thumb:

Hmmm.. OP www.azerty.nl heb ik geregistreed enz maar ik vind al die producten niet ..
Kan je me helpen? Heb je Msn ? dat is namelijk veel handiger :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inmiddels na mijn eigen laatste post al heel wat onzin voorbij zien komen, maar daar reageer ik verder maar niet meer op, moet iedereen zelf maar weten...

Maar 1 ding wil ik je niet onthouden:

X-Gear kasten en vooral X-Gear voedingen zijn echt grote bagger!

En ik spreek uit zowel eigen ervaring als uit ervaring van een aantal meer dan ervaren experts hier op Helpmij.nl.
Ik heb zelf twee X-Gear voedingen hier gehad die nieuw zo de kliko in zijn gegaan en een mede-forumlid hier, die meerdere computers per week bouwt, vervangt standaard iedere X-Gear voeding die hij tegen komt i.v.m. de belabberde kwaliteit van die dingen...

EDIT
en nog iets wat ik niet begrijp aan het nu samengestelde systeem (verder kijken jullie maar...)

Processor heeft FSB 800
Geheugen heeft FSB 1066
Moederbord heeft FSB 1333

Lekker op elkaar afgestemd.....

Laatst bewerkt:
jah klopt, daarom kun je ook voor een AMD athlon X2 4200 of 4800+ gaan, samen met een aus m2n-mx ofzow. goede processoren en prima moederborden. zullen zeker sneller zijn dan de intel c2d...

greetz

Dit is jammer genoeg helemaal niet waar. Mijn E2160 op 2,4Ghz verslaat zelfs de AMD X2 4800+ op alle fronten...

Laatst bewerkt:
:)Dus ...
Kan jij dan een perfect Budjet pcsamenstellen met +- 400 euro
Ik heb gelezen dat je de intel due core 1.8 grz goed kan overclocke tot 3.2 ghrs.. enz
A.u.b. voeg me toe aan msn belggleb@hotmail.com
dank je ,

Sorry, niet via MSN, daar hebben de andere leden hier niets aan en daar is dit forum nou juist voor.

Mijn mening over een systeem met de diverse onderdelen heb ik je in het begin van dit topic al gegeven...

Ik heb inmiddels na mijn eigen laatste post al heel wat onzin voorbij zien komen, maar daar reageer ik verder maar niet meer op, moet iedereen zelf maar weten...

Maar 1 ding wil ik je niet onthouden:

X-Gear kasten en vooral X-Gear voedingen zijn echt grote bagger!

En ik spreek uit zowel eigen ervaring als uit ervaring van een aantal meer dan ervaren experts hier op Helpmij.nl.
Ik heb zelf twee X-Gear voedingen hier gehad die nieuw zo de kliko in zijn gegaan en een mede-forumlid hier, die meerdere computers per week bouwt, vervangt standaard iedere X-Gear voeding die hij tegen komt i.v.m. de belabberde kwaliteit van die dingen...

EDIT
en nog iets wat ik niet begrijp aan het nu samengestelde systeem (verder kijken jullie maar...)

Processor heeft FSB 800
Geheugen heeft FSB 1066
Moederbord heeft FSB 1333

Lekker op elkaar afgestemd.....

hey, bedankt voor je aanvullende reactie op de pc die ik heb samengesteld.
maar als je nou een moederbord van 1066 fsb neemt, geheugen van 1066 en dan de processor van 800 dan is er ja niks aan de hand? want die 800 is toch gewoon de max.
verder heb ik 2 jaar een q-tec voeding gehad en nooit problemen mee gehad maar ik zou wel geluk hebben gehad. nou heb ik nog even eeen vraag of de chieftec gps-400 voeding wel redelijk is. andes kom je op de duurdere merken als antec-zalman-coolermaster en dan kom ik over het budget heen me samenstellen.

greets

Al die verschillende FSB'en werken wel samen, maar waarom zou je een moederbord kopen met FSB 1333 wanneer je er toch geen gebruik van maakt? Zonde toch.

En v.w.b. die voedingen: welk bedrag kost de door jou genoemde X-Gear kast incl. de voeding?

EDIT:
Daarnaast vind ik het geen goed advies om, wanneer iemand boven zijn/haar budget uitkomt, dan maar te kiezen voor een slechte voeding om binnen het budget te blijven...

Laatst bewerkt:
Al die verschillende FSB'en werken wel samen, maar waarom zou je een moederbord kopen met FSB 1333 wanneer je er toch geen gebruik van maakt? Zonde toch.

En v.w.b. die voedingen: welk bedrag kost de door jou genoemde X-Gear kast incl. de voeding?

EDIT:
Daarnaast vind ik het geen goed advies om, wanneer iemand boven zijn/haar budget uitkomt, dan maar te kiezen voor een slechte voeding om binnen het budget te blijven...

he, daar heb je gelijk in. de X-gear kasten zijn allemaal tussen de 20 en 40 euro. ligt er maar net aan of je er een zij window in wil. maar je kunt ook een X-gear kast kopen zonder voeding en die is 18 euro. koop en dan een 400watt zalman, antec of coolermaster voeding en je zult een goede voeding hebben en een kast die er gewoon normaal uit ziet. als hij toch graag een zij window wil moet hij zijn budget opschroeven naar zo'n 430-450 euro. dan heb je een goede voeding en kast.

over die FSB, die E2160 heeft een fsb van 800 maar als je later toch nog wil overstappen naar een betere processor kun je toch beter gewoon gelijk 1066/1333 doen samen met 1066/1333mhz geheugen?

greetz

jah klopt, daarom kun je ook voor een AMD athlon X2 4200 of 4800+ gaan, samen met een aus m2n-mx ofzow. goede processoren en prima moederborden. zullen zeker sneller zijn dan de intel c2d...

greetz

IK BEDOEL DAT C2D SNELLER IS *knip*
AMD IS TROEP KAN ME AMD ATHLON 64 X2 DC +3800
Vergelijken met een P4 2,0 GHZ
en verder heb ik 1024 MB
en Nvidia GeForce 7500 LE

Nou een P4 2,0 GHZ en 1024 MB en de GeForce 7500 LE Verslaat me AMD Dom ding :)

IK BEDOEL DAT C2D SNELLER IS *knip*
AMD IS TROEP KAN ME AMD ATHLON 64 X2 DC +3800
Vergelijken met een P4 2,0 GHZ
en verder heb ik 1024 MB
en Nvidia GeForce 7500 LE

Nou een P4 2,0 GHZ en 1024 MB en de GeForce 7500 LE Verslaat me AMD Dom ding :)

nou je kunt ze zowiezo al neit vergelijken met de P4 en dat de AMD x2 slomer is dan de P4 is Bull**** mijn amd athlon X2 verslaat met gemak mij pa's intel p4 3.0
maar het is natuurlijk wel waar dat de intel core 2 duo processoren sneller zijn dan de amd dual core maar daarom is een P4 nog niet sneller..

greetz

Dat jullie allerlei "snel", "sneller", "snelst" flauwekul uitwisselen is nog tot daar aan toe, alleen ook IK krijg steeds een mailtje dat er een nieuw bericht in dit topic is......................

Laatst bewerkt:
Dat jullie allerlei "snel", "sneller", "snelst" flauwekul uitwisselen is nog tot daar aan toe, alleen ook IK krijg steeds een mailtje dat er een nieuw bericht in dit topic is......................

hey, ja dat is idd erritant. maar we kunnen er gewoon vanuit gaan dat hij met een intel een goede stap zet. voor de rest moet hij gewoon zijn pctje gaan samenstellen en gaan bestellen. we hebben dus gezien dat je voor 400 euro wel een pctje kan samenstellen waar hij nog wel ff op kan gamen dus laten we ophouden over wat sneller is of niet.

greetz

Ik denk idd. dat alles over het onderwerp nu wel is gezegd en dat het nu aan TS is om alles te bekijken / te wikken en te wegen om vervolgens te besluiten.

Graag de discussie stoppen over wat sneller is. De vraagsteller heeft hier niets aan.

Graag de discussie stoppen over wat sneller is. De vraagsteller heeft hier niets aan.

volgensmij zijn we al gestopt lees maar eens de 2 berichten terug daarin staat duidelijk dat niemand er wat aan heeft op de manier hoe we nu over de pc van TS praten. maargoed we zullen afwachten wat de TS gaat doen...

we wachten geduldig af wat de uit eindeijke pc gaat worden:thumb::thumb:

greetz:)

volgensmij zijn we al gestopt lees maar eens de 2 berichten terug daarin staat duidelijk dat niemand er wat aan heeft op de manier hoe we nu over de pc van TS praten.
Ik kreeg een misbruikmelding over de discussie. Deze melding kwam van iemand van het bestuur, dus ga ik niet eerst kijken of de melding wel gegrond is.;)

Het bericht waar jij het over hebt, is niet door iemand van de crew geplaatst, maar iemand die zich er aan stoorde.

Ik snap dit topic niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen (allemaal beetje onduidelijk).

Maar voor een degelijk systeempje moet je toch wel 650 euro neerleggen.
Dus ik zou nog even wat meer geld zien te krijgen en dan iets in deze richting kopen:

2002897719936778103_rs.jpg

Ik snap dit topic niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen (allemaal beetje onduidelijk).

Maar voor een degelijk systeempje moet je toch wel 650 euro neerleggen.
Dus ik zou nog even wat meer geld zien te krijgen en dan iets in deze richting kopen:

Helaas geheel off topic, al diverse malen van TS gehoord dat budget max 400/450 euro is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan