Puk code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjeff86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
hallo,bij mijn telefoon hebben ze dus zegmaar me code gewijzigd zonder dat ik het wist dus ging 3 keer proberen...maar helaas,en nu wil ik dus me puc code opvragen maar dat briefje ben ik kwijt...nu wil ik me inlogge bij t mobile maar die moete je nummer hebben en dan sturen ze een smsje naar je tel toe met je wachtwoord maar die ken ik dus nie lezen...wat nu...?!!

Welkom op helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2006.

ik zou bijna zeggen:is het wel je eigen telefoon??

contact opnemen met t mobile dan maar

ik zou bijna zeggen:is het wel je eigen telefoon??

contact opnemen met t mobile dan maar

jah,het is mijn eigen telefoon...de doos en de hele mikmak heb ik nog behalve de codes...en k baal dr echt van want staan veel liedjes,films,foto`s en nummers in...maar waar me kaartje zat daar zette ze toch meestal de code`s op...?

Wij verstrekken de pin- en pukcode standaard bij je T-Mobile simkaart. Als je niet meer in het bezit bent van de pukcode, kun je deze gratis opnieuw aanvragen via onze servicepunten:.

Internet
Via My T-Mobile kun je, wanneer je geregistreerd bent, een nieuwe pin-pukcode aanvragen.

Wil je niet registreren/ inloggen op My T-Mobile? Stuur dan een e-mail bericht naar info@t-mobile.nl en vermeld onderstaande gegevens:

* Je mobiele telefoonnummer
* Je naam en voorletters
* Je adres
* Je geboortedatum
* Je bank- of girorekeningnummer

Deze gegevens gebruiken we ter identificatie.

Telefoon
Je kunt uiteraard ook telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111. Wij kunnen de codes uit veiligheidsoverwegingen niet telefonisch of per e-mail aan je verstrekken. Wij sturen je pin- en pukcode daarom vervolgens per reguliere post naar je toe.

T-Mobile Shops
Graag maken wij je erop attent dat je je pin- en pukcode ook kunt opvragen bij een T-Mobile Shop bij jou in de buurt, mits je je kunt legitimeren. Het voordeel is dan dat je direct over de codes beschikt en dus direct weer gebruik kunt maken van je simkaart. Voor een overzicht van alle T-Mobile Shops kun je terecht op

waarom moet ik ook me rekening nummer erbij zetten in die mail...??maar k heb geen abonement dus zowieso wat willen ze met me gegevens...??

jouw gegevens willen ze om zeker te weten dat jij bij die telefoon hoort.
Maar het makkelijkst kun je het beste even bij een t-mobile shop naar binnen lopen.

daar kunne ze me ook verder helpen...?en moeten ze daar dan die code opvragen of kunnen ze die zo meegeven zegmaar...?

Als je nu gewoon doet wat puppie al schreef dan is het binnen de kortste tijd geregeld.

CrashPuppy

daar bekijken ze jouw identiteit en geven ze jou een puc kode

T-Mobile Shops
Graag maken wij je erop attent dat je je pin- en pukcode ook kunt opvragen bij een T-Mobile Shop bij jou in de buurt, mits je je kunt legitimeren. Het voordeel is dan dat je direct over de codes beschikt en dus direct weer gebruik kunt maken van je simkaart. Voor een overzicht van alle T-Mobile Shops kun je terecht op

Let hierbij wel op dat je naar een echte T-Mobile SHOP gaat en niet naar een T-Mobile dealer want die kunnen je niet helpen (zoals ik vanmiddag achter was gekomen na 3 dealers bezocht te hebben die mij niet konden helpen).

Bij mij was de link naar de T-Mobile shops weg gevallen zoals in het bericht van Puppie staat (Firefox probleempje of niet gepost?) dus bij deze alsnog:
Klik hier voor een overzicht van de shops en niet de dealers

Let hierbij wel op dat je naar een echte T-Mobile SHOP gaat en niet naar een T-Mobile dealer want die kunnen je niet helpen (zoals ik vanmiddag achter was gekomen na 3 dealers bezocht te hebben die mij niet konden helpen).

Bij mij was de link naar de T-Mobile shops weg gevallen zoals in het bericht van Puppie staat (Firefox probleempje of niet gepost?) dus bij deze alsnog:
Klik hier voor een overzicht van de shops en niet de dealers

hoihoi

je bedoeling is goed maar om nou in een topic van 4 maanden oud te reageren??

greetz

@ Frankwannet: Ik kwam op dit 4 maanden oude topic terecht via de zoekresultaten van Google. Stel dat andere mensen dat ook komen als ze willen weten hoe ze de pukcode kunnen opvragen dan is extra relevante informatie niet verkeerd dacht ik.

@ Frankwannet: Ik kwam op dit 4 maanden oude topic terecht via de zoekresultaten van Google. Stel dat andere mensen dat ook komen als ze willen weten hoe ze de pukcode kunnen opvragen dan is extra relevante informatie niet verkeerd dacht ik.

dat is ook een gedachte gang ja:thumb:

maar denk dat we(en das mijn mening)voor de TS zitten en niet voor iemand die "toevallig" via google hier komt.denk dat er dan voldoende mogelijkheden hierzijn op helpmij voor die persoon.

ben eigenlijk wel benieuwd hoe moderator erover denkt?

ben eigenlijk wel benieuwd hoe moderator erover denkt?
De moderator (ik) had het bericht al verwijderd. Ik zal het bericht terug plaatsen, maar de topic sluiten. Het is niet de bedeoling om oude topic's omhoog te schoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan