Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg vriend, bijna niemand kent dat "compiz fusion (linux)" van je dus nee, dat kennen we niet allemaal.
![]()
Het zijn gewoon spellen die je op www.zylom.com kan downloade en spelen offline op de computer! Maar ik weet niet zeker of ze met vista ook gespeeld kan worden
mischien iemand die het kan testen voor mij?
alvast bedankt
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat bij zoveel mensen Vista zo langzaam draait. Bij mij loopt het veel sneller dan m'n xp. Niet met opstarten maar qua verkennen van mappen en het opstarten van programma's is Vista bij mij veel sneller. Ook als ik xp op een vergelijkbaar systeem laat draaien.
Maar ik sluit me wel aan bij jullie dat je nu beter op SP1 kan wachten, dat duurt toch niet zo lang meer en bespaart je een hoop tijd later.
Hoi !
@xxrene: uiteraard ken ik dat artikel, en ook de test die gedaan is met 8Gig geheugen en Vista 64-bits, waarbij Vista alle records slaat !
Maar nodig is het absoluut niet; mijn inmiddels "oude"test-PC draait op 1.5 Gig, Athlon XP 3200 en Vista Ultimate als een zonnetje !
Met een Geforce 5900 XT zelfs 3.6 Vista/rating !
Je hardware/comptabiliteit is belangrijk. en SP1 nogmaals een aanrader !
Greetz,
Harry.
Hoi !
@xxrene: uiteraard ken ik dat artikel, en ook de test die gedaan is met 8Gig geheugen en Vista 64-bits, waarbij Vista alle records slaat !
Maar nodig is het absoluut niet; mijn inmiddels "oude"test-PC draait op 1.5 Gig, Athlon XP 3200 en Vista Ultimate als een zonnetje !
Met een Geforce 5900 XT zelfs 3.6 Vista/rating !
Je hardware/comptabiliteit is belangrijk. en SP1 nogmaals een aanrader !
Greetz,
Harry.
We gaan met z'n allen wel voorbij aan de vraag "waar gaat de TS Vista voor gebruiken, wat is het doel?" Wordt/is het een high end gamecomputer? Of is het om te internetten? Of gaat het puur om het mooie van Vista?
Als ik mezelf als voorbeeld neem:
Ik wil zoveel mogelijk eruit halen als mogelijk is. (Dus een Porsche kopen met een Porsche-motor en niet een met een Volkswagen-motor)
Comp. zal gebruikt worden voor de modernste spellen te kunnen spelen (DX10 en hoger)
Daarom alvast 4 gb geheugen erin geplaatst
Een mooi achtergrondje met zwevende balken, kubussen etc. boeit met in 't geheel niet
Nu kom ik vaak op dit forum de volgende frase tegen:
De ketting is zo sterk als de zwakste schakel van die ketting.
Wat de mensen vergeten erbij te vertellen is:
Mocht die zwakste schakel sterk genoeg zijn dan is de rest van die ketting te zwaar (overkill)
Dus de TS zal wat meer info omtrent gebruik moeten geven.
Groetjes,
René
Nu kom ik vaak op dit forum de volgende frase tegen:
De ketting is zo sterk als de zwakste schakel van die ketting.
Wat de mensen vergeten erbij te vertellen is:
Mocht die zwakste schakel sterk genoeg zijn dan is de rest van die ketting te zwaar (overkill)
Ik denk dat je voor gaming bij XP moet blijven
Nee joh, XP ondersteund geen DX10
Ik bij een vriend even Flight Simulator onder DX10 gespeeld, das mooi man
Even los van het feit dat ook dit een waarheid is als een koe, gaat de vlieger in 99% van de gevallen toch niet op. Mensen op dit forum stellen vaak vragen over het upgraden van hun systeem met een bepaalde achterliggende gedachte / vraag over topprestaties van hun systeem. In dat geval / die gevallen blijft die frase onverkort van kracht en zal deze altijd kloppen.
Dat wist ik niet: Maar dan zul je jouw pctje toch van het nodige "top"onderdelen mogen voorzien, wat eigelijk al in een gamingpc moet zitten.
Hoef je ook niet met me eens te zijn, zoek naar deze frase op de Helpmij en je zal zien dat in 99,9% van de gevallen die frase wordt gebruikt als reply op een vraag die ongeveer als volgt gaat:
Mijn systeem heeft een Nvidia Geforce MX440 kaart, 256 MB ram en een 800 Mhz processor. Als ik nu geheugen bijplaats naar 2 giga én ik koop een Geforce 8600 kaart, kan ik dan de meest recente games spelen?
In die gevallen (en da's echt 99,9% van de gevallen zo) is die verkorte "waarheid" / frase, altijd onverminderd van kracht.
Ehh, JIJ haalde die frase aan!
Ook al heb je weer gelijk m.b.t. het aanhalen van een tekst, toch blijft bij gedeeltelijk gebruik de frase onverkort / 100% van toepassing in de vele gevallen zoals deze bij de Helpmij wordt gebruikt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.