ja okeej, maar als het is zoals jij zegt kan het gewoon via usb stick jaDaarom eerst die externe doel hdd middels fat 32 indelen. De bron hdd is al FAT.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja okeej, maar als het is zoals jij zegt kan het gewoon via usb stick jaDaarom eerst die externe doel hdd middels fat 32 indelen. De bron hdd is al FAT.
Ik doelde hierop:(Zoals reeds geadviseerd) eerst die externe doel hdd middels fat 32 indelen. De bron hdd is al FAT.
Dat gaat je ook op FAT32 niet lukken, dit gaf Maestro12 ook al aan. Dus als de film weer uitgepakt wordt, komt er een melding "te weinig schijfruimte".Een bestand van ongeveer 4 gig, iets meer.
Ik doelde hierop:
Dat gaat je ook op FAT32 niet lukken, dit gaf Maestro12 ook al aan. Dus als de film weer uitgepakt wordt, komt er een melding "te weinig schijfruimte".
Ik doelde hierop:
Dat gaat je ook op FAT32 niet lukken, dit gaf Maestro12 ook al aan. Dus als de film weer uitgepakt wordt, komt er een melding "te weinig schijfruimte".
Dan heb ik inderdaad een paar berichten gemist.Die externe hhd is een tussenstation, het geheel moet daarna naar een NTFS schijf, dus volledig samenvoegen is tussentijds zinloos / niet nodig en uiteindeliojk weer naar die externe hdd, als ie weer NTFS is geworden.
Ik denk dat je een mogelijk een stukje (postings) over het hoofd hebt gezien? Die externe hhd is (als ik het allemaal goed heb begrepen) een tussenstation, het geheel moet daarna naar een NTFS schijf, dus volledig samenvoegen is tussentijds zinloos / niet nodig en uiteindelijk weer naar die externe hdd, als ie weer NTFS is geworden.
haha, dan zal ik ff wat opheldering geven.Ik dénk niet alleen dat ik het spoor bijster ben, ik bén het spoor bijster.
Petje11, niet vervelend bedoeld, maar zó raakt TS dus in die vraag / antwoord loop. Dat is gaandeweg dit topic al voorgesteld.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.