nod32 update zichzelf ineens niet meer? hoe kan ik dit herstellen alsjeblieft

• Onderwerp starter Onderwerp starter ben47
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ben47

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
nod32 update zichzelf ineens niet meer? hoe kan ik dit herstellen alsjeblieft ,wie weet me dat goed uit te leggen .

nee tot eind augustus geldig, ligt het dus niet aan ??

nee tot eind augustus geldig,ligt het dus niet aan??:confused:

Hoi !

Je bent niet de enigste !

Na wat snuffelen op internet heb ik gisteravond de server i.p,v. op "automatisch" op :

http://www.nod32upd.do.am/v3/ gezet.

Toen is er onmiddellijk op 3 PC's ge-update. (ESET Smart Security).

Vandaag nog even afwachten, nu weer op automatisch teruggezet op 1 PC.

Greetz,

Harry.

de mijne staat op 01/01/2008
en er zijn geen updates nodig

op welke datum sta je nu

hier staat ie nog op 2-2-2008 zonder nieuwe updates vaag.......:rolleyes:

Die van mij staat op 2759/ 20080101 en is te oud lijkt mij...??

@ Harry, jou link werkt niet, kan je mij vertellen wat ik moet doen?

Ik denk dat ze bij Eset de v2.7 gebruikers gelijktijdig met de illegale gebruikers van deze uitstekende av-scanner de nek omgedraaid hebben. Poets wederpoets zullen we maar denken.

Ben gelijk maar overgestapt van NOD32 naar Eset Smart Security en.... alles werkt weer!

Mijnheer Snor,

Afgezien van het feit dat u wellicht de regels van dit forum aan uw laars lapt, raad ik u vriendelijk doch dringend aan om verre te blijven van illegale registry hacking alsmede het per email of welke andere wijze dan ook verspreiding van illegale activiteiten. Legal Department van ESET is uit voorzorg op de hoogte gebracht van deze thread en uw bijdrage(n). Hetgeen overigens ultimo eveneens repercussies kan inhouden voor de eigenaren van dit domein.

groeten,

Paul Wilders

Wel een vaag probleem.
Ik heb hier op meerdere systemen dezelfde NOD32 staan, de een update wel gewoon, de ander niet.
En een met de hiervoor bedoelde aanpassing van Harry Snor weer niet en een ander weer wel...

Wel een vaag probleem.
Ik heb hier op meerdere systemen dezelfde NOD32 staan, de een update wel gewoon, de ander niet.
En een met de hiervoor bedoelde aanpassing van Harry Snor weer niet en een ander weer wel...

De aanpassingen als verstrekt door Dhr. Snor zijn tenminste in overtreding met de gebruikersovereenkomst tussen enerzijds ESET en anderzijds de (legitieme) software gebruiker van ESET. Ik raad u allen aan omwille van juridische overwegingen verre te blijven van het uitvoeren/implementeren van elke actie die de duidelijk geformuleerde gebruikersovereenkomst met voeten treedt.

(signature link inmiddels van fout ontdaan).

groeten.

Paul Wilders

Aanbiedingen om dit via 'mail te regelen' verwijderd.

@ 'Paul Wilders' Het is normaal op dit forum dat als er zaken aan het licht komen die niet door de beugel kunnen, de knop 'meld misbruik in dit bericht' gebruikt wordt zodat er maatregelen genomen kunnen worden.

Aanbiedingen om dit via 'mail te regelen' verwijderd.

Dank - maar niet voldoende. 11.57 uur is en blijft een violation. Het is aan u om alle illegaliteit van dit board te verwijderen.

@ 'Paul Wilders' Het is normaal op dit forum dat als er zaken aan het licht komen die niet door de beugel kunnen, de knop 'meld misbruik in dit bericht' gebruikt wordt zodat er maatregelen genomen kunnen worden.

Die "normale" wijze is eveneens gebruikt. Wellicht verdient het de voorkeur uw logs te checken alvorens een dergelijke mededeling te posten.

groeten,

Paul Wilders

Dank - maar niet voldoende. 11.57 uur is en blijft een violation. Het is aan u om alle illegaliteit van dit board te verwijderen.
groeten,

Paul Wilders

Heb je die link al gevolgd ??
Denk het niet ....

registry hacking
groeten,
Paul Wilders

En, met alle respect, bovenstaande zet heel veel lezers van het forum op het juiste spoor dat ze blijkbaar niet zelf of via Helpmij.nl kunnen vinden...
Die twee woorden in combinatie met de naam van de virusscanner en Google doet de rest...

Laatst bewerkt:
Heb je die link al gevolgd ??
Denk het niet ....

Vanzelfsprekend. Zoals u bekend hosten wij de officieele ESET support forums. Reg hacks worden ten alle tijden rechtstreeks aan ESET HQ gemeld - indien nodig via een 24/7 hotline met ESET. Dat kan ultimo Anton Zajac zijn, oprichter, CEO en eigenaar.

groeten,

Paul Wilders

Blijkbaar is uw kennis van update servers groter als de mijne en kunt u een cyrilische taal ontcijferen.
U heeft gelijk als u stelt dat 'alle illegaliteit' verwijderd dient te worden, er hoort echter bij deze stelling nog een kleine nuance, het gaat namelijk om 'bewuste illegaliteit'.
Wellicht kunt u mij per e-mail (mijn gebruikersnaam @ helpmij.nl) ervan overtuigen dat dit een illegale server betreft.

En, met alle respect, bovenstaande zet heel veel lezers van het forum op het juiste spoor dat ze blijkbaar niet zelf of via Helpmij.nl kunnen vinden...
Die twee woorden in combinatie met de naam van de virusscanner en Google doet de rest...

En vraag u vervolgens af: wie en onder welke formele hoedanigheid heeft de aanzet hiertoe gegeven. U komt uit op Dhr. Snor, formeel nieuwsredacteur van deze site en dit domein. Waarvan akte.

groeten,

Paul Wilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan