Paul Wilders
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2008
Ik ben niet in het bezit van ESET software dus u kan heel makkelijk roepen dat u de EULA hebt (en hebt gelezen) maar u blijft herhaaldelijk negeren op vragen om die aan te leveren.
De gebruikelijke weg is: download een trial-versie, install, lees de EULA en onderbreek desgewenst daarna de installatie. U heeft daar mij niet bij nodig; op die wijze gaat het elke gebruiker af.
Dus ik herhaal het nogmaals, hang die eula in een post of houd op hem aan te halen want ik betwijfel of u ooit in iuw leven een eula hebt gelezen
Zie hierboven. Wat EULA's betreft: ik verwijs u naar www.wilderssecurity.net > zoek vervolgens naar "Eulalyzer". Volgens laatste stats inmiddels in gebruik bij 50 miljoen+ gebruikers. Mocht u daar toch zijn: bekijk "SpywareBlaster" eens. Meer dan 150 miljoen gebruikers wereldwijd. Nog steeds twijfels?
daarnaast begint mijn twijfel steeds groter te worden met betrekking op de u door uzelf toegeschreven kennis van de nationale en internationale wetgeving aangaande het gebruik van software en de EULA's die daarbij horen
Gaarne uw vervolgcommentaar na bezoek van www.wilderssecurity.net ...