nod32 update zichzelf ineens niet meer? hoe kan ik dit herstellen alsjeblieft

• Onderwerp starter Onderwerp starter ben47
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben niet in het bezit van ESET software dus u kan heel makkelijk roepen dat u de EULA hebt (en hebt gelezen) maar u blijft herhaaldelijk negeren op vragen om die aan te leveren.

De gebruikelijke weg is: download een trial-versie, install, lees de EULA en onderbreek desgewenst daarna de installatie. U heeft daar mij niet bij nodig; op die wijze gaat het elke gebruiker af.

Dus ik herhaal het nogmaals, hang die eula in een post of houd op hem aan te halen want ik betwijfel of u ooit in iuw leven een eula hebt gelezen

Zie hierboven. Wat EULA's betreft: ik verwijs u naar www.wilderssecurity.net > zoek vervolgens naar "Eulalyzer". Volgens laatste stats inmiddels in gebruik bij 50 miljoen+ gebruikers. Mocht u daar toch zijn: bekijk "SpywareBlaster" eens. Meer dan 150 miljoen gebruikers wereldwijd. Nog steeds twijfels?

daarnaast begint mijn twijfel steeds groter te worden met betrekking op de u door uzelf toegeschreven kennis van de nationale en internationale wetgeving aangaande het gebruik van software en de EULA's die daarbij horen

Gaarne uw vervolgcommentaar na bezoek van www.wilderssecurity.net ...

ik heb het over mail adressen die een plaatje worden.
Wat heeft dat te maken met mijn voornaam.
En helaas ik heb geen privé mail adres....
Ik ben verenigingslid van Helpmij.nl en dan krijg je een mail adres met als toevoeging @helpmij.

Kortom: u zegt in wezen dat u geen ISP heeft? Curieus...

en als u lid wilt worden van onze vereniging dan krijgt u mijn naam en postadres, mits u een automatische incasso afgeeft.
Voor € 15 per jaar helpt u dan mee om deze geweldige site in de lucht te houden.
samen met 220 andere betalende leden....en bij ons is het zo elke euro is er 1 om de data te kunnen betalen van de GRATIS helpdesk.

Ik wens uw vereniging vanzelfsprekend alle goeds toe, laat daar geen misverstand over bestaan.

En, mijnheer Wilders, als betalend lid van Helpmij.nl kunt u ook gebruik maken van enkele speciale aanbiedingen, zoals deze bijvoorbeeld:

http://www.helpmij.nl/nod32/

Da's bijzonder fijn voor leden van uw vereniging. Onze organisatie geeft als het ons zo uitkomt 500 -1000 gratis ESET licensies weg aan onze leden. Mochten we er behoefte aan hebben, dan verstrekt ESET s.r.o ons zoveel als we maar willen. Hetgeen overigens eveneens opgaat voor nagenoeg alle andere security software companies.

Hoezo illegale software promoten op helpmij.nl???

...het verband ontgaat mij in deze thread/discussie....

Goed, ik denk dat dit topic maar eens op slot moet, het dreigt te verzanden in een welles nietes verhaal.
Wat ik betreur is dat de heer Wilders wel de moeite wil nemen om hier prachtige berichten neer te zetten, maar niet even de moeite wil nemen aan te tonen dat de link gegeven op de eerste pagina illegaal zou zijn.
Door deze halstarige houding wordt het ons bijzonder moeilijk gemaakt om 'alle illigaliteit' uit te bannen, zoals reeds eerder geuit is, iets wat we zeker niet zullen vergeten te melden mocht dat nodig zijn.

Mocht de heer Wilders toch behoefte hebben het één en ander toe te lichten waarom de link illegaal zou zijn kan hij mij bereiken op maestro12@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan