php-fusion - Paneel Beheer (eror)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet wel dat het handiger is als je wat leesbaarder schrijft, dit is echt niet om aan te zien.

?>?

Ik weet wel dat het handiger is als je wat leesbaarder schrijft, dit is echt niet om aan te zien.

ja soory me nederlands is niet echt perfekt maar het doet er niet toe,

ik heb hulp nodig met de database kijk ik heb de back up in xml file hoe kan ik het in sql veranderen als je me daar me kan helpen dan graag

al vast bedankt

Ik meende toch dat ik duidelijk had gezegd dat je niet aan de database moest gaan rommelen...

Je had alleen maar de door jouw gewijzigde bestanden moeten vervangen door degenen die standaard uit PHP-fusion komen...

m,m

Ik meende toch dat ik duidelijk had gezegd dat je niet aan de database moest gaan rommelen...

Je had alleen maar de door jouw gewijzigde bestanden moeten vervangen door degenen die standaard uit PHP-fusion komen...

kijk ik had die bestanden vervaangen maar daarna was hele web al weg ik kon het niet meer terug draaien dus moest ik op nieuw instaleeren m,

Waar heb je die backup in gemaakt dan? PHPMyAdmin of PHP Fusion?

Voor PHPMyAdmin kan ik niets vinden dat je die zo weer kan importeren, het enige wat ik tegenkom is een truukje door het via MS Access te spelen...
http://ask.metafilter.com/65406/XMHelp-XML-and-MyPHPAdmin-import-problem en dan de comment van van fishf*cker @ 3:56 PM on June 22

Als je de kennis zou hebben dan kun je in PHP een XML-parser maken die de boel weer voor je in een database zet maar daar ga ik niet vanuit.

Waar heb je die backup in gemaakt dan? PHPMyAdmin of PHP Fusion?

Voor PHPMyAdmin kan ik niets vinden dat je die zo weer kan importeren, het enige wat ik tegenkom is een truukje door het via MS Access te spelen...
http://ask.metafilter.com/65406/XMHelp-XML-and-MyPHPAdmin-import-problem en dan de comment van van fishf*cker @ 3:56 PM on June 22

Als je de kennis zou hebben dan kun je in PHP een XML-parser maken die de boel weer voor je in een database zet maar daar ga ik niet vanuit.

Ik begrijp geen een ding wat daar bedoeld wordt
kan je het michin in kort uitlegen thx voor je hulp

Precies wat er staat:

1. dump with phpmyadmin to XML (you already did this! yay!)
2. create new database in MS Access
3. File/Get External Data and select the XML file
4. it'll give you a table list, click ok
5. it'll say there's errors but it looks like that is because it can't deal with the comments.
6. save your mdb and close out of access
7. open mdb with Navicat (again, you may need the windows version for this).
8. import into your mysql install

Dus
2. nieuwe db in MS Access
3. Bestand > Externe data (of zoiets) > XML bestand selecteren
4. Je krijgt nu een tabel lijst > OK klikken
5. Je krijgt een wat errors maar die komen omdat Access niet met het commentaar overweg kan
6. Opslaan
7. Het net opgeslagen bestand openen met Navicat
8. Importeren in MySQL.

....

Precies wat er staat:

Dus
2. nieuwe db in MS Access
3. Bestand > Externe data (of zoiets) > XML bestand selecteren
4. Je krijgt nu een tabel lijst > OK klikken
5. Je krijgt een wat errors maar die komen omdat Access niet met het commentaar overweg kan
6. Opslaan
7. Het net opgeslagen bestand openen met Navicat
8. Importeren in MySQL.

Dit is echt geken huis ik weet niet wat er aan de hand is maar het wil niet die geeft steeds error

Code:
Fout
SQL-query:  

SET NAMES '' 

MySQL retourneerde:  

#1115 - Unknown character set: ''

Gooi je XML hier eens neer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan