Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet wel dat het handiger is als je wat leesbaarder schrijft, dit is echt niet om aan te zien.
Ik meende toch dat ik duidelijk had gezegd dat je niet aan de database moest gaan rommelen...
Je had alleen maar de door jouw gewijzigde bestanden moeten vervangen door degenen die standaard uit PHP-fusion komen...
Waar heb je die backup in gemaakt dan? PHPMyAdmin of PHP Fusion?
Voor PHPMyAdmin kan ik niets vinden dat je die zo weer kan importeren, het enige wat ik tegenkom is een truukje door het via MS Access te spelen...
http://ask.metafilter.com/65406/XMHelp-XML-and-MyPHPAdmin-import-problem en dan de comment van van fishf*cker @ 3:56 PM on June 22
Als je de kennis zou hebben dan kun je in PHP een XML-parser maken die de boel weer voor je in een database zet maar daar ga ik niet vanuit.
1. dump with phpmyadmin to XML (you already did this! yay!)
2. create new database in MS Access
3. File/Get External Data and select the XML file
4. it'll give you a table list, click ok
5. it'll say there's errors but it looks like that is because it can't deal with the comments.
6. save your mdb and close out of access
7. open mdb with Navicat (again, you may need the windows version for this).
8. import into your mysql install
Precies wat er staat:
Dus
2. nieuwe db in MS Access
3. Bestand > Externe data (of zoiets) > XML bestand selecteren
4. Je krijgt nu een tabel lijst > OK klikken
5. Je krijgt een wat errors maar die komen omdat Access niet met het commentaar overweg kan
6. Opslaan
7. Het net opgeslagen bestand openen met Navicat
8. Importeren in MySQL.
Fout
SQL-query:
SET NAMES ''
MySQL retourneerde:
#1115 - Unknown character set: ''
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.