Hallo
ik heb nu opdit moment in mijn opzich vrijwel goede PC een hele kleine Harddisk er in zitten
en ik erger mij kapot om de ene game teverwijderen om de andere tespelen
het zit namelijk zo
ik heb nu een hd van 20GB er in zitten en die is opgesplitst in c,d,e
C = 4,88 gb
D = 11,70 gb
E = 2,02 gb
dit is toen dertijd door een een of andere vage kennis zo ingesteld waar ik later dus spijt van heb gekregen .
want bij een spelletje instaleren zegt hij al van ruimte op C schijf teweinig(temp ruimten enz.)
En omdat er natuurlijk ook andere dingen opstaan enz.
ik heb nu nog maar 1 GB op de D schijf over en daar instaleer ik meeste al me games op
ik wilde Binnekort een 80 gb of een 160 GB bij zetten IDE
maar dan wilde ik de helft van de C schijf kopieren naar de nieuwe schijf (knippen ,plakken) ok .
maar Hoe kan ik kosteloos mijn C,D,E veranderen naar gewoon C ???
dus dat de hele 20 GB hd weer gewoon 1 schijf wordt C: en de nieuwe schijf die erbij komt D
ik hoor het wel
ik heb nu opdit moment in mijn opzich vrijwel goede PC een hele kleine Harddisk er in zitten
en ik erger mij kapot om de ene game teverwijderen om de andere tespelen
het zit namelijk zo
ik heb nu een hd van 20GB er in zitten en die is opgesplitst in c,d,e
C = 4,88 gb
D = 11,70 gb
E = 2,02 gb
dit is toen dertijd door een een of andere vage kennis zo ingesteld waar ik later dus spijt van heb gekregen .
want bij een spelletje instaleren zegt hij al van ruimte op C schijf teweinig(temp ruimten enz.)
En omdat er natuurlijk ook andere dingen opstaan enz.
ik heb nu nog maar 1 GB op de D schijf over en daar instaleer ik meeste al me games op
ik wilde Binnekort een 80 gb of een 160 GB bij zetten IDE
maar dan wilde ik de helft van de C schijf kopieren naar de nieuwe schijf (knippen ,plakken) ok .
maar Hoe kan ik kosteloos mijn C,D,E veranderen naar gewoon C ???
dus dat de hele 20 GB hd weer gewoon 1 schijf wordt C: en de nieuwe schijf die erbij komt D
ik hoor het wel
Laatst bewerkt: