Utorrent geen poort om te downloaden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi.

Mijn internet is redelijk snel. Maar met het downloaden met Utorrent gaat het ongeloofelijk traag, Utorrent zegt zelf ook al dat het sneller kan:

' No connectable, A firewall/router is limiting your network traffic, You need to open up a port so other's can connect you '

Op dit moment download ik dus met 15 KB/S terwijl ik een paar maanden (mogelijk een jaar) ik met 150KB/S gedownload heb. Zou iemand mij hierbij even kunnen helpen?

Heb ik de ' Port Forward ' al gedaan: Ja

Heb ik de Firewall uit: Ja

Heb ik een poort in mijn router open gezet voor Utorrent: Ja

Alvast bedankt:

Johan

Is het IP nummer van je computer nog wel hetzelfde, c.q. id de port nog geforward naar de juiste pc?

Hoi,

Hier maar een reactie, Ja het IP is nog steeds het zelfde. de router en de utorrent gebruiken dezelfde poort (zie afbeeldingen)

zardsvph8.jpg

zardsv2jz1.png

Heb je enig idee hoe ik dat oplos? want als ik de utorrent test doe dan zegt die ook dat de poort niet open staat, dan doe ik de ' Port Forward' configuratie en dan werkt het nog niet :(

Enig idee?

Groet:

Johan

Probeer eens een andere poort bijv.55555 en die geef je vrij met naam utorrent in je router en firewall,ook aangeven dat poort 55555 in tcp en udp.
vooor het gemak iets te checken wat voor een firewall,router/modem heb je?

Laatst bewerkt:
Probeer eens een andere poort bijv.55555 en die geef je vrij met naam utorrent in je router en firewall,ook aangeven dat poort 55555 in tcp en udp.
vooor het gemak iets te checken wat voor een firewall,router/modem heb je?

Geen firewall (windows firewall maar die is uit), Linksys WRT54G (router) , SpeedTouch 510 (modem)

mrmusic zei:
En toch nog even: wat is de IP van JOUW computer?
De mijne toch..?

[algemeen]

Ik heb het naar 55555 verandert.. (de poort) Maar nu is het niet verandert.. nog steeds de melding:

'No connectable, A firewall/router is limiting your network traffic, You need to open up a port so other's can connect you '

Ik heb het aangepast, maar nadat Utorrent ook heeft getest krijg ik ook nog is deze melding erbij:

Welcome to the µTorrent Port Checker.
A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.

Checking port 55555 on 83.118.221.100...

Error! Port 55555 does not appear to be open.

Laatst bewerkt:
Maar nu weet ik nog steeds het IP adres niet van JOUW PC?????

Well.. i tried, maar met de trieste mededeling,. het heeft niet gewerkt. toen ik mijn modem aangepast had zoals er stond had ik helemaal geen internet meer. Maar dan laat ik het maar zo. dan zie ik wel weer een andere keer. keertje naar de winkel even vragen en dan zien we wel ;)

Nog bedankt voor de hulp!

Poorten open zetten

Hoi.

Mijn internet is redelijk snel. Maar met het downloaden met Utorrent gaat het ongeloofelijk traag, Utorrent zegt zelf ook al dat het sneller kan:

' No connectable, A firewall/router is limiting your network traffic, You need to open up a port so other's can connect you '

Op dit moment download ik dus met 15 KB/S terwijl ik een paar maanden (mogelijk een jaar) ik met 150KB/S gedownload heb. Zou iemand mij hierbij even kunnen helpen?

Heb ik de ' Port Forward ' al gedaan: Ja

Heb ik de Firewall uit: Ja

Heb ik een poort in mijn router open gezet voor Utorrent: Ja

Alvast bedankt:

Johan

Ik heb ook een probleem met Utorrent ik download met max 15 kb en het kan sneller alleen dat portforward staat mijn router niet bij en ik had uitleg gekregen hoe ik het dan moest doen maar snapte daar niks van. Zou jij me misschien kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan