bijl0589
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2001
Ik wil met spybot (versie 1.5.1.15) mijn PC immuniseren maar ik krijg steeds het bericht dat ik geen administrator rechten heb om dit te doen.
Nu heb ik bij eigenschappen in spybot al aangegeven dat het is toegestaan voor iedereen.
Ik heb ook via de help van spybot geklikt op dit programma uitvoeren als administrator, maar ik krijg nog steeds hetzelfde bericht.
This action may not be performed completely since you are not an administrator
If you want this performed for all users, please run this application elevated as an administrator.
Zo kan ik mij natuurlijk nooit helemaal immuniseren.
Ben altijd heel tevreden geweest met spybot maar het zal wel weer aan Vista liggen, Grrrr.
EDIT:
Nu wil het ook nog niet opstarten opeens.
Niet via programma's en ook niet via de snelstart, na ja héél erg traag.
Ik zie het rondje en dan houd dat op en daarna zie ik na enige tijd in eens spybot staan
Nu heb ik bij eigenschappen in spybot al aangegeven dat het is toegestaan voor iedereen.
Ik heb ook via de help van spybot geklikt op dit programma uitvoeren als administrator, maar ik krijg nog steeds hetzelfde bericht.
This action may not be performed completely since you are not an administrator
If you want this performed for all users, please run this application elevated as an administrator.
Zo kan ik mij natuurlijk nooit helemaal immuniseren.
Ben altijd heel tevreden geweest met spybot maar het zal wel weer aan Vista liggen, Grrrr.
EDIT:
Nu wil het ook nog niet opstarten opeens.
Niet via programma's en ook niet via de snelstart, na ja héél erg traag.
Ik zie het rondje en dan houd dat op en daarna zie ik na enige tijd in eens spybot staan
Laatst bewerkt: