Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
Hij zal der wel verstand van hebben maar nu weet ik niet wat jou processor temp is maar die van mij hangt de hele dag al rond de 30 graden en dat vind ik dus een groot verschil.
En even kijken of de temp klopt kan nooit geen kwaad.
Modag
henrydev, de temperatuur van je CPU is niet alleen afhankelijk van de CPU-koeler die je erop hebt zitten maar ook van de airflow (luchtstroom) in de kast. Als deze slecht krijg je vanzelf ook hogere temperaturen.
Ook geen, slechte of slecht aangebrachte koelpaste kan negatieve gevolgen hebben op de temperatuur van de processor.
oken wat kan ik doen om mijn airflow te verbeteren ?
Waarom begin je hier met je vraag terwijl je zelf al een topic hebt lopen over je probleem?ik heb ook het probleem dat hij te warm word , als ik gewoon wat rond surf op mijn pc zonder alteveel zware dingen te doen is mijn cpu op een temperatuur van tussen de 50 en 60 graden , terwijl ik een aardige koeler heb , Zalman Koeler zon joekelen als ik crysis speel flikkert me pc zomaar uit en start hij opniew op , rara hoe kan dat :SS
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.