deadbeauty
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2007
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
hetzelfde als een "gewone" formule. Alleen dien je na aanpassen de formule te bevestigen met shift-ctrl-enter.hey Paul,
Dat is inderdaad wat ik bedoelde !!!
Ik heb nog een aantal vragen:
- hoe verandere ik uberhaupt die matrix formule of hoe voer ik die in.
aangepast, zie voorbeeldje.- Het zou inderdaad wel beter zijn als de komma's weer punten worden, daar het geen getallen zijn maar puur de opdeling van de vragen.
zie voorbeeld.- Kan de waarde bij niveau, ook meegenomen worden in de uitkomst, dus dat hij die waarde in de laatste kolom ook weergeeft, of kan dit niet omdat de getallen gebruikt zijn in de formule.
Tuurlijk kan ook dit. Zie voorbeeld.- bestaat er een mogelijkheid, dat excel de categorien ook vermeld bij de juiste vraag??
Ik zal er eens naar kijken..., ik moet nu even wat anders doenHad je mijn laatste bijlage "voorbeeldtest" nog bekeken, Als je het daarin zou werken kan ik het waarschijnlijk wel invoegen, dan zou het fantastisch zijn.
mvg
Oeps, dit was ik inderdaad vergetenHoi Paul,
had je je voorbeeld niet opnieuw toegevoegd, want zie bij de oude ook geen aanpassing staan.
De vraag mag je op "opgelost" zetten als het gelukt is.SUPER Paul :thumb::thumb:
Ja zo bedoelde ik het ja
Euhm ik heb denk ik vanmiddag pas tijd om het in te voegen in mijn bestand, mocht er iets mis gaan of echt niet lukken, post ik wel weer..
Kei Bedankt !
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.