Chatsurfer44
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2008
Hoi ik ben hier allang mee bezig en zal dus ook een korte weegave van alle oplosingen die al aangedragen zijn hier plaatsen.
En die niet werken.
En een I pod heb ik niet dus de oplossing dat een I pod de temp files gebruikte geldt voor mij niet.
Het enigste wat ik er aan heb hangen hier wat een beetje vergelijkbaar is een telefoon synchronisatie programma, maar dit werkbestand probleem deed zich al voor toen deze nog niet aangesloten was.
Ik gebruik nu gewoon office 2003 weer en daar is geen enkel prbleem mee.
Ik laat deze erop zitten tot ik een antwoord heb op dat werkbestand probleem.
En ik kijk wat voor nieuwe oplossingen hier aangedragen worden dan ga ik hem wel instaleren en proberen.
Dit werkbestand probleem doet zich voor in WORD en OUTLOOK.
In EXEL en POWERPOINT NIET.
Daar gaan we dan:
Sluit Word af, ga naar Start > Zoeken en zoek het bestand Normal.dot. Het kan zijn dat je er meerdere vindt. Zoek dan het Normal.dot-bestand dat bij jouw account hoort - dat zie je aan de gebruikersnaam. Verwijder het bestand en start Word opnieuw op.
Helpt niet
Ga eens naar Configuratiescherm > Programma's > Een programma verwijderen, klik dan op Office 2007 > Wijzigen > Herstellen. eveneens geen oplossing.
En deze met link ook niet.
Hier nog wat voor degene die hier een diepte studie over willen gaan beginnen
http://groups.google.nl/group/micros...b190cae771ce3d
De enigste manier is via uitvoeren en dan het geheugen bestand omzeilen dan komt de foutmelding niet.
Deze manier is ergens beschreven onder de link.
Groetjes en bedankt
En die niet werken.
En een I pod heb ik niet dus de oplossing dat een I pod de temp files gebruikte geldt voor mij niet.
Het enigste wat ik er aan heb hangen hier wat een beetje vergelijkbaar is een telefoon synchronisatie programma, maar dit werkbestand probleem deed zich al voor toen deze nog niet aangesloten was.
Ik gebruik nu gewoon office 2003 weer en daar is geen enkel prbleem mee.
Ik laat deze erop zitten tot ik een antwoord heb op dat werkbestand probleem.
En ik kijk wat voor nieuwe oplossingen hier aangedragen worden dan ga ik hem wel instaleren en proberen.
Dit werkbestand probleem doet zich voor in WORD en OUTLOOK.
In EXEL en POWERPOINT NIET.
Daar gaan we dan:
Sluit Word af, ga naar Start > Zoeken en zoek het bestand Normal.dot. Het kan zijn dat je er meerdere vindt. Zoek dan het Normal.dot-bestand dat bij jouw account hoort - dat zie je aan de gebruikersnaam. Verwijder het bestand en start Word opnieuw op.
Helpt niet
Ga eens naar Configuratiescherm > Programma's > Een programma verwijderen, klik dan op Office 2007 > Wijzigen > Herstellen. eveneens geen oplossing.
En deze met link ook niet.
Hier nog wat voor degene die hier een diepte studie over willen gaan beginnen
http://groups.google.nl/group/micros...b190cae771ce3d
De enigste manier is via uitvoeren en dan het geheugen bestand omzeilen dan komt de foutmelding niet.
Deze manier is ergens beschreven onder de link.
Groetjes en bedankt
Laatst bewerkt: