Hallo,
een vriend van me wil een leuke game PC voor 1000 euro kopen. Hij wil het graag dichtbij bestellen dus heb ik ervoor gekozen om het samen te stellen bij 4launch (www.4launch.nl)
Hij wil niet gaan overclocken
Hij heeft ook geen muis, toestenbord, speakers, beeldscherm nodig
Operation system is ook niet nodig want die heeft zelf nog
MAX = 1000 euro
Dus alleen Kast en inhoud
Hij gebruikt de PC voor allerlei dingen: gamen, werken etc.
Hij wilt dat dit echt een goede PC wordt met a merk componenten,
Hij wilde graag een intel systeem (quad core) en niet die 9600GT en wilt hij ook aardig wat opslag, misschien is die 750GB hardeschijf iets? of is misschien 2 x 500 een goede optie?
Had trouwens zo'n beetje gelezen over een 8800GTS 512MB G92, is die goed?
Ik zelf kan opzich wel een simpel systeem samenstellen maar heb geen idee of de kwaliteit van de producten goed zijn dus als jullie voor hem een goede game PC willen samenstellen zou dat echt heel fijn zijn!
groetjes,
Rob
een vriend van me wil een leuke game PC voor 1000 euro kopen. Hij wil het graag dichtbij bestellen dus heb ik ervoor gekozen om het samen te stellen bij 4launch (www.4launch.nl)
Hij wil niet gaan overclocken
Hij heeft ook geen muis, toestenbord, speakers, beeldscherm nodig
Operation system is ook niet nodig want die heeft zelf nog
MAX = 1000 euro
Dus alleen Kast en inhoud
Hij gebruikt de PC voor allerlei dingen: gamen, werken etc.
Hij wilt dat dit echt een goede PC wordt met a merk componenten,
Hij wilde graag een intel systeem (quad core) en niet die 9600GT en wilt hij ook aardig wat opslag, misschien is die 750GB hardeschijf iets? of is misschien 2 x 500 een goede optie?
Had trouwens zo'n beetje gelezen over een 8800GTS 512MB G92, is die goed?
Ik zelf kan opzich wel een simpel systeem samenstellen maar heb geen idee of de kwaliteit van de producten goed zijn dus als jullie voor hem een goede game PC willen samenstellen zou dat echt heel fijn zijn!
groetjes,
Rob
Laatst bewerkt: