Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon in Windows de venster naar je eigen keus vergroten/verkleinen
Dat zijn dan toch gewoon 2 vensters :shocked:world of warcarft aan de ene kant en internet aan de ander kant
Dat zijn dan toch gewoon 2 vensters :shocked:
Ron
dan zou ik zelf een goed windows gedreven programma gebruiken. Iets als een Windows bijvoorbeeld. Dan kan je het WOC in een venster opstarten en in een ander venster IE. Door de beide venster op een slimme manier te manipuleren ben je dan in staat om je monitor zo in te richten dat je optimaal gebruik maakt van de beschikbare ruimte op de monitor en beide processen te beheersen met behulp van 1 muis en keyboard.world of warcarft aan de ene kant en internet aan de ander kant
Personally, I don't know how smooth this idea would work, but in order to help growing businesses and schools cut back on their computer costs, Microsoft has created special software that would allow two people to share the same PC. All they'd have to do is install the software and plug in a secondary keyboard and mouse. The users would share the display with one "home screen" on the left and the other on the right. The idea sounds cool for kids, but I can't imagine two adults wanting to share a 19-inch monitor without some degree of awkwardness. – Louis Ramirez
wat me dwars zit is het deel dat je 2 toetsen borden nodig hebt maat het is inderdaad dat
dus nu de vraag kan je dat maar dan met 1 muis en 1 toetsenbord
euhm http://gizmodo.com/gadgets/two-for-one/microsofts-split+screen-software-turns-1-pc-into-2-259296.php dit is pesies wat ik wil maar ik wil maar 1 toetsen bord gebruiken en 1 muis
en ik wil geen nieuwe 2de monitor koopen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.