splitsscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscark

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
is er een programa waar mee je monitor kan splitsen in 2 halfen zeg maar

Gewoon in Windows de venster naar je eigen keus vergroten/verkleinen

De charme van windows is dat je je scherm in 2, 3 of veel delen kan verdelen. Je opent een window en je kunt er doen wat je wilt.
Kennelijk bedoel je iets anders
Wat wil je in iedere helft zien?

Ron

world of warcarft aan de ene kant en internet aan de ander kant Bijvoorbeeld

Maar dan heb je "virtueel" 2 PC's en heb je een extra keyboard/muis nodig

world of warcarft aan de ene kant en internet aan de ander kant
Dat zijn dan toch gewoon 2 vensters :shocked:

Ron

Personally, I don't know how smooth this idea would work, but in order to help growing businesses and schools cut back on their computer costs, Microsoft has created special software that would allow two people to share the same PC. All they'd have to do is install the software and plug in a secondary keyboard and mouse. The users would share the display with one "home screen" on the left and the other on the right. The idea sounds cool for kids, but I can't imagine two adults wanting to share a 19-inch monitor without some degree of awkwardness. – Louis Ramirez

wat me dwars zit is het deel dat je 2 toetdsen borden nodig hebt maat het is inderdaad dat

dus nu de vraag kan je dat maar dan met 1 muis en 1 toetsenbord

Dat zijn dan toch gewoon 2 vensters :shocked:

Ron

Beste Oscark,
Het is wel erg wazig wat je nou precies wil. Als het dit is:
world of warcarft aan de ene kant en internet aan de ander kant
dan zou ik zelf een goed windows gedreven programma gebruiken. Iets als een Windows bijvoorbeeld. Dan kan je het WOC in een venster opstarten en in een ander venster IE. Door de beide venster op een slimme manier te manipuleren ben je dan in staat om je monitor zo in te richten dat je optimaal gebruik maakt van de beschikbare ruimte op de monitor en beide processen te beheersen met behulp van 1 muis en keyboard.

Wazige vragen geven wazige antwoorden. Met windows kan je volgens mij bereiken wat je wilt bereiken

Ron

Personally, I don't know how smooth this idea would work, but in order to help growing businesses and schools cut back on their computer costs, Microsoft has created special software that would allow two people to share the same PC. All they'd have to do is install the software and plug in a secondary keyboard and mouse. The users would share the display with one "home screen" on the left and the other on the right. The idea sounds cool for kids, but I can't imagine two adults wanting to share a 19-inch monitor without some degree of awkwardness. – Louis Ramirez

wat me dwars zit is het deel dat je 2 toetsen borden nodig hebt maat het is inderdaad dat

dus nu de vraag kan je dat maar dan met 1 muis en 1 toetsenbord

euhm http://gizmodo.com/gadgets/two-for-one/microsofts-split+screen-software-turns-1-pc-into-2-259296.php dit is pesies wat ik wil maar ik wil maar 1 toetsen bord gebruiken en 1 muis

en ik wil geen nieuwe 2de monitor koopen

Maar je hoeft helemaal geen andere software of monitor te kopen, Windows heet niet voor niets Windows.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan