bosduiveltje
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2008
Hallo, ik heb een groot probleem met mijn computer
Ik heb windows Xp home (legaal) en mijn computer heeft opstart problemen. Of beter gezegd hij start nu helemaal niet op. Ook niet in de veilige modus) bestaat .:evil:
Vanwege deze problemen heb ik geprobeerd om XP opnieuw te installeren.
Na dagen lang knoeien is het mij gelukt om XP opnieuw te installeren. Wonder, boven wonder liep de installatie vanmiddag ineens gewoon door.:thumb:
Eerst lukte dat niet, omdat tijdens de installatie de boel steeds vastliep. Nu liep de boel weer vast na de installatie van XP, zodat het mij ook nog niet mogelijk was om drivers of software te installeren.:shocked:
Tot nu toe heb ik dit gedaan:
1.computer helemaal stofvrij gemaakt,
2.voeding vervangen , had een 350 watt, nu heb ik 400 watt.
3.videokaart is vervangen, bij de oude waren driver problemen
4.alle ide kabels en zelfs de harde schijf vervangen.
5.gekeken of alle aansluitingen goed vast zitten
6.de koeler van de processor helemaal stofvrij gemaakt en ook nieuwe koelpasta aangebracht.
Maar nog steeds kan ik niet opstarten. Ik kan in het bios komen en ook booten van cd, meer niet.

wie kan mij helpen

Ik heb windows Xp home (legaal) en mijn computer heeft opstart problemen. Of beter gezegd hij start nu helemaal niet op. Ook niet in de veilige modus) bestaat .:evil:
Vanwege deze problemen heb ik geprobeerd om XP opnieuw te installeren.
Na dagen lang knoeien is het mij gelukt om XP opnieuw te installeren. Wonder, boven wonder liep de installatie vanmiddag ineens gewoon door.:thumb:
Eerst lukte dat niet, omdat tijdens de installatie de boel steeds vastliep. Nu liep de boel weer vast na de installatie van XP, zodat het mij ook nog niet mogelijk was om drivers of software te installeren.:shocked:
Tot nu toe heb ik dit gedaan:
1.computer helemaal stofvrij gemaakt,
2.voeding vervangen , had een 350 watt, nu heb ik 400 watt.
3.videokaart is vervangen, bij de oude waren driver problemen
4.alle ide kabels en zelfs de harde schijf vervangen.
5.gekeken of alle aansluitingen goed vast zitten
6.de koeler van de processor helemaal stofvrij gemaakt en ook nieuwe koelpasta aangebracht.
Maar nog steeds kan ik niet opstarten. Ik kan in het bios komen en ook booten van cd, meer niet.

wie kan mij helpen