Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het een videokaart voor de games van nu af te spelen(probleemloos)?Gezien de rest van je systeem zou ik voor die X1650 pro gaan, is goed genoeg voor wat je wilt en zal prima draaien in jouw pc!
Met de X1650 Pro kun jij doen wat je wilt en heb je verder geen extra dingen nodig zoals voeding e.d.
dus je bedoeld dat naar de onboardvideokaart een kabeltje zit ofzo als ik die eruit haal dat de stroom eraf is en dus dat ding uit staat en dat kabeltje naar die onboard kaart in die nieuwe videokaart moet doen?
En moet ik mijn monitor aan die nieuwe videokaart aansluiten??
PS. hij kan de games die ik boven vermelde afspelen toch??
Je hoeft helemaal geen kabeltje ergens af te halen, de onboard video zit gewoon op het moederbord gesoldeerd. Lekker laten zitten, die schakelt vanzelf uit na het plaatsen en aansluiten van de nieuwe videokaart.
Of je op je nieuwe videokaart een kabeltje moet aansluiten blijkt wanneer je hem binnen hebt, bij de een wel, bij de ander niet.
En ja, je moet je monitor op de nieuwe kaart aansluiten, anders heb je geen beeld he![]()
haha srry daarvoor ik wil gewoon geen miskoopHoe vaak wil jij hetzelfde antwoord horen
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja,
Ik reageer nu verder niet meer hoor, nog 1 keer: die kaart is prima geschikt voor jouw systeem en past er gewoon in zoals ik al een aantal malen heb uitgelegd!
Dus kast open maken, kaart in slot duwen en vastschroeven, kast dicht maken, monitor aansluiten, computer opstarten, drivers installeren en klaar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.