Nieuwe Videokaart Nvidia geforce 8600 gt

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
die 2e link hoeveel jaar oud is die?
kan die de games van nu afspelen zoals need for speed pro street , fifa 08,uefa euro 2008 enz.
kan mij pc die videokaart aan (mijn moederbord, voeding enz.)

Gezien de rest van je systeem zou ik voor die X1650 pro gaan, is goed genoeg voor wat je wilt en zal prima draaien in jouw pc!

Gezien de rest van je systeem zou ik voor die X1650 pro gaan, is goed genoeg voor wat je wilt en zal prima draaien in jouw pc!
is het een videokaart voor de games van nu af te spelen(probleemloos)?
is mijn voeding van 350 watt goed genoeg voor deze videokaart en zal ik met mijn moederbord geen problemen krijgen?(kan mijn moederbord het dus aan)
ps. bedankt voor de reacties tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Met de X1650 Pro kun jij doen wat je wilt en heb je verder geen extra dingen nodig zoals voeding e.d.

Met de X1650 Pro kun jij doen wat je wilt en heb je verder geen extra dingen nodig zoals voeding e.d.

dus je weet zeker dat ie de games van nu aan kan?ook de games die over bijv. 1jaar uitkomen?(fifa 08, assassins creed, UEFA EURO 2008, Need for Speen Pro Street, pes 2008, driv3r, driver parallel lines.

Laatst bewerkt:
ik had nog een vraagje hierboven maar ik heb er nog een :p
hoe sluit ik die videokaart aan op mijn voeding ik zie vanaf mijn voeding veel draden lopen moet ik 1 van die draden gebruiken en heeft iemand enig idee hoe ik mijn oude onboard videokaart moet uitzetten.

ps. als ik die nieuwe videokaart heb aangesloten moet ik hem dan aanzeten?

De onboard kaart wordt automatisch uitgeschakeld en v.w.b. de stroomaansluiting eerst maar even kijken of die kaart wel een aparte voeding nodig heeft en zo ja met welke aansluiting

dus je bedoeld dat naar de onboardvideokaart een kabeltje zit ofzo als ik die eruit haal dat de stroom eraf is en dus dat ding uit staat en dat kabeltje naar die onboard kaart in die nieuwe videokaart moet doen?

En moet ik mijn monitor aan die nieuwe videokaart aansluiten??

PS. hij kan de games die ik boven vermelde afspelen toch??

dus je bedoeld dat naar de onboardvideokaart een kabeltje zit ofzo als ik die eruit haal dat de stroom eraf is en dus dat ding uit staat en dat kabeltje naar die onboard kaart in die nieuwe videokaart moet doen?

En moet ik mijn monitor aan die nieuwe videokaart aansluiten??

PS. hij kan de games die ik boven vermelde afspelen toch??

Je hoeft helemaal geen kabeltje ergens af te halen, de onboard video zit gewoon op het moederbord gesoldeerd. Lekker laten zitten, die schakelt vanzelf uit na het plaatsen en aansluiten van de nieuwe videokaart.

Of je op je nieuwe videokaart een kabeltje moet aansluiten blijkt wanneer je hem binnen hebt, bij de een wel, bij de ander niet.

En ja, je moet je monitor op de nieuwe kaart aansluiten, anders heb je geen beeld he:D

Je hoeft helemaal geen kabeltje ergens af te halen, de onboard video zit gewoon op het moederbord gesoldeerd. Lekker laten zitten, die schakelt vanzelf uit na het plaatsen en aansluiten van de nieuwe videokaart.

Of je op je nieuwe videokaart een kabeltje moet aansluiten blijkt wanneer je hem binnen hebt, bij de een wel, bij de ander niet.

En ja, je moet je monitor op de nieuwe kaart aansluiten, anders heb je geen beeld he:D

Oke dankje wel maar 1 ding snap ik niet helemaal die vorige post van jou:

De onboard kaart wordt automatisch uitgeschakeld en v.w.b. de stroomaansluiting eerst maar even kijken of die kaart wel een aparte voeding nodig heeft en zo ja met welke aansluiting<------------ wat bedoel je hiermee???
Het is toch niet zo dat als ik die kaart heb dat ik misschien een nieuwe voeding moet kopen zo niet mijn systeem is verder geschikt voor deze kaart toch??
En hij speelt de games van nu af(de nieuwste games bijv: Fifa 08, Uefa euro 2008, Need for speed pro street, assassins creed, pes 2008, call of duty 4, driv3r, driver paralell lines??

Laatst bewerkt:
Daar bedoel ik mee precies wat ik zeg. Bij sommige kaarten moet je een extra stroomkabel aansluiten, bij andere niet

Maar ik kan dat misschien extra kabeltje toch op me voeding die ik nu heb aansluiten het is tog niet zo dat ik een nog een voeding van 350 watt moet kopen?>?
Zowel dat kabeltje wordt dan toch meegeleverd??:)

Mocht je een aansluiting voor een stroomkabel hebben, dan kun je gewoon een aansluiting van je BESTAANDE voeding gebruiken!

Maar volgens mij, ik heb nog even gekeken, is het helemaal niet nodig.

Dus kast open maken, kaart in slot duwen en vastschroeven, kast dicht maken, monitor aansluiten, computer opstarten, drivers installeren en klaar.

Laatst bewerkt:
ik heb nog een aantal kabeltjes vrij die vanaf me voeding komen dus eigenlijk als het nodig is om die videokaart aan de voeding met een kabel aan te sluiten kan ik gewoon 1 van die kabeltjes gebruiken die vrij is die vanaf mijn voeding komt aan de videokaart aansluiten?

Dit wil ik echt ff de hele tijd weten :

speelt die videokaart de games van nu af(de nieuwste games bijv: Fifa 08, Uefa euro 2008, Need for speed pro street, assassins creed, pes 2008, call of duty 4, driv3r, driver paralell lines??en de games die over een paar maanden uitkomen..??!!

Is deze videokaart eigenlijk geschikt voor windows xp(home edition)!!
EN IS DEZE VIDEOKAART GESCHIKT VOOR MIJN MOEDERBORD??

Dat was alles wat ik nog wou weten :p

Hoe vaak wil jij hetzelfde antwoord horen:o:o:o

Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja,

Ik reageer nu verder niet meer hoor, nog 1 keer: die kaart is prima geschikt voor jouw systeem en past er gewoon in zoals ik al een aantal malen heb uitgelegd!

Hoe vaak wil jij hetzelfde antwoord horen:o:o:o

Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja,

Ik reageer nu verder niet meer hoor, nog 1 keer: die kaart is prima geschikt voor jouw systeem en past er gewoon in zoals ik al een aantal malen heb uitgelegd!
haha srry daarvoor ik wil gewoon geen miskoop :p
dan mijn aller aller ALLLER LAATSTE VRAAG :p

Is dat ding makkelijk aan te sluiten ik bedoel ik hoef een kabeltje naar de voeding aan te sluiten en moet ik voor de rest nog iets aan sluiten en waar op mijn moederbord of ergens anders??

Sorry dat ik zoveel vragen stel :p

dus er moet geen kabeltje ergens anders naartoe behalve mijn voeding?
ik dacht nog iets met agp te moeten doen?
monitor aansluiten driver enzo installeren en ik bn klaar?
en als ik die drivers nog niet heb geinstalleerd moet ik mijn monitor dan al aansluiten op de videokaart krijg ik dan wel iets op het beeld te zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan