Nieuwe Videokaart Nvidia geforce 8600 gt

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
antwoorden zijn toch al gegeven!!

niet zo onzeker zijn.
kaart in slot,voeding aansluiten.pc aan en je hebt al beeld.drivers installeren en klaar is klara

niets met agp aansluiten ofzo???

ps. welke kaart is beter radeon x1650 of x1900?(of x 1950 kan ook :p of zijn ze even goed?) als ik deze vragen heb beantwoord gekregen dan bn ik er totaal zeker van :p [:thumb:]

Laatst bewerkt:
de 1950 is weer beter als de 1650
maar ben bang dat je voeding die niet zal gaan trekken

is er een videokaart beter dan x1650 pro die mijn pc aankan(ik bn namelijk bang dat de x1650 pro de games niet afspeelt de nieuwste of die over een paar maanden uitkomen)

jawel die zijn er wel maar of niet voor je budget of je voeding kan ze niet aan.

het voorstel van Mrmusic is op zich een prima voorstel of je moet budget gaan aanpassen

en gezien de rest van je systeem moet je toch rekening gaan houden dat je niet de allernieuwste of nog uit te komen games altijd goed kan gaan spelen

Laatst bewerkt:
de games die ik hiervoor noemde die kan ik toch wel spelen?

maar ik kn als er een nieuwe game uitkomt hem gewoon draaien?

jawel maar de eisen van games worden steeds hoger.
straks komen er games die niet eens meer op een p4 draaien.
en je intern geheugen is ook niet veel.

op zich kun je met die 1650 nog wel vooruit hoor.

ik heb zelf nu die 3850 inzitten.(eerste link)
maar ja duurder en die heeft zeer zeker een andere voeding nodig

als het niet meer op p4 draait dan ga ik upgrade :p ,maar zover is het nog niet met mijn budget.
maar nadat ik de videokaart heb gekocht ga ik nog 1gb ram erbij kopen :p

hoelang gaat deze kaart nog ongeveer mee?
voor de games van nu..

als de games van nu draaien op die kaart gaan ze net zolang mee totdat je pc het begeeft:confused:

is er ook een andere agp kaart beter dan x1650 pro?
Het maakt niet uit hoe duur, maar hij moet op mijn pc kunnen draaien en al die andere posts hiervoor moet ie ook aan voldoen :p

voeding etc.

ps. is nvidia geforce 7600 gt beter of x1650 pro?
Als geforce 7600 gt beter is past ie dan op mijn computer en voldoet ie aan alle eisen die een paar posts hiervoor heb genoemd?
van games of die de nieuwste afspeelt etc.

alvast bedankt..

Laatst bewerkt:
Ik zeg het nog maar eens voor de zoveelste keer: Met jouw systeem en die Celeron processor is een duurdere kaart dan die X1650 pro zonde van je geld....

Ik heb gewoon het gevoel dat ik die videokaart koop erin heb gedaan en die games die ik opnoemde doen het niet..
het voelt alsof een videokaart ga kopen voor 5 nieuwe games en daarna komt er een nieuwe game uit en werkt de game niet :(
daarom vraag ik het een stuk of 10 x, maar hebben jullie die videokaart ooit gehad en gekeken of die games die ik opnoemde dat ie die aankan..?

zo niet wilt u dan a.u.b. een link sturen waar ik zelf kan zien dat het zo is..

alvast bedankt (dit is echt het laatste wat ik jullie vraag :p)

Luister nou eens goed:

De snelheid en de mogelijkheden voor het spelen zijn games zijn NIET alleen afhankelijk van je videokaart, maar van je TOTALE systeem.
Jij hebt:

- een zwakke en langzame processor
- veel te weinig en te langzaam intern geheugen
- een wat ouderwets moederbord
- een te zwakke voeding

Daarmee kun je de nieuwste games NOOIT goed spelen.

Daarom is het ook zonde van je centen om een dure videokaart aan te schaffen, want je hebt er niets aan omdat de rest van de systeem te langzaam is. Een ketting is nu eenmaal zo sterk als de zwakste schakel!!

Om een systeem te maken dat die games WEL aankan, heb je om te beginnen een andere processor nodig. Om die te kunnen plaatsen heb je helaas OOK een ander moederbord nodig. Op dat moederbord past GEEN AGP kaart meer, dus die koop je dan voor niets!!

Om jouw bestaande systeem leuk te upgraden, is een kaartje van een paar tientjes misschien nog leuk, duurder is echt zonde van je centen, want het gaat niet werken.
En dat is echt het allerlaatste wat ik er over zeg.............

ik kan de games dus wel spelen die ik hiervoor heb genoemd (ik bedoel met x1650 pro en heel me systeem)
dat is eigenlijk wat ik het liefst wil om die games aftespelen zal dat lukken met heel me systeem + nieuwe videokaar x1650 pro???

als ik dat weet dan weet ik meer dan genoeg :p
wat voor mankementen kunnen er onstaan tijdens het spelen van die games die ik eerst noemde?

Vertel me plz nog 1 ding:confused::confused:

Kan ik die games spelen die ik eerst noemde met een nieuwe videokaart en met me sysyteem ????
En de games draaien die over een maandje komen 1 of 2 maande later???

Ik wil alleen simpel snel ja/nee horen..
Ik ga die videokaart waarschijnlijk volgende week kopen erin doen dat weet ik nu allemaal wel maar het zou zonden zijn als de games het niet doen dus tja...

ja/nee

help nou plz het enige wat ik nog vraag staat hier boven

over een paar maanden zal er vast wel een of andere autofabrikant komen met een nieuw model.
en jij vraagt ons nu hoe hard die kan

over een paar maanden zal er vast wel een of andere autofabrikant komen met een nieuw model.
en jij vraagt ons nu hoe hard die kan

huh dat vat ik niet helemaal?
ik wou alleen ja/nee ?
of ik ze kon spelen die games die ik opnoemde met me systeem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan