Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens het volgende:
1. Geef ons een nieuwe overzicht van ipconfig /all zoals je die eerder hebt gegeven (nu je Hamachi hebt gedeïnstalleerd).
2. Doe eens het volgende: [Windows-toets]R toetscombinatie -> cmd /k route print > c:\routes.txt en post C:\routes.txt eens op het forum (of citeer 'm).
3. Geef ons een schermafdruk van hoe je verbindingen staan ingesteld, vooral m.b.t. mogelijke 'proxies': [Windows-toets]R toetscombinatie -> inetcpl.cpl -> tabblad Verbindingen. Geef ons schermafdrukken wat daar staat, en zeker ook wat er staat bij evt. knopjes op dat tabblad (in XP heet die LAN-instellingen, maar heb even Vista niet in de buurt hoe dat bij Vista zou kunnen heten).
We horen/zien het wel.
Tijs.
euhm...
veel hulp is hier niet aan precies
en wie zou hij dan moeten bellen hé volgens jou?
die provider lui van hem, ik denk dat zij er wel wat meer van weten dan wij![]()
tja, als je die lui gewoon belt dan weet je het zeker dat het niet aan je internet ligt. zo kan je dingen ook uitsluiten...
ook dus de netwerkadapter deinstalleren en dan eerst even de drivers van internet af halen wat wel verstandig is![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.