PC inelkaar proberen te zetten..

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Realiseer je wel dat je dus maar een beperkte tijd echt kunt genieten van je nieuwe pc, wat betreft games.

Maar wel die over een jaar nog wel toch??
Maarja veel maakt dat niet uit..

(1) Maar is mijn systeem voor de rest oke voor games??
(2) En past het systeem ook bij elkaar?
(3) Past het in de behuizing??
(4) Er mist niks in mijn samengestelde systeem???

Mijn systeem(samengesteld):

Behuizing: CoolerMaster Centurion 5

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550

Moederbord: MSI P7N

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: Asus EN9600GSO

Windows XP Professional , Windows Vista

Dit zijn mijn laatste vragen hierover:thumb:

hee ik heb nog op die site gekeken van XFX daar staat dat het moederbord wel een FBS heeft van 1333 dus een E8400 kan je i.c.m dat mobo en die 2 9600GSO's nemen!

hee ik heb nog op die site gekeken van XFX daar staat dat het moederbord wel een FBS heeft van 1333 dus een E8400 kan je i.c.m dat mobo en die 2 9600GSO's nemen!

Voor hoeveel euró??
Wat vindt jij eigenlijk moet is de pc hierboven goed?
Wil je plz de vragen van hierboven beantwoorde :P

(1)Ja
(2)Ja ( alleen die GSO zou ik vervangen door een normale GT
(3)Ja
(4)NEE

Voor hoeveel euró??
Wat vindt jij eigenlijk moet is de pc hierboven goed?
Wil je plz de vragen van hierboven beantwoorde :P

Sorry, de 9600GSO is niet geschikt voor zware games. De 9600GSO is de opvolger van de 8800GS en dat was ook geen top kaart. Vraag 1 is dus gewoon een dikke vette NEE, helemaal geen ja zoals Blu-ray denkt. Leuke suggestie hoor, een 9600GT, die presteert namelijk erg goed...:confused: Kom op jongens, in een gamesysteem stop je geen 9600GT.

Ik had de post hierboven 3 vragen:P

(1) Maar is mijn systeem voor de rest oke voor games??
(2) En past het systeem ook bij elkaar?
(3) Past het in de behuizing??
(4) Er mist niks in mijn samengestelde systeem???

Grafische kaart: 9600GT

PS. ik neem het mobo: MSI P7N met de videokaart 9600 gt past mijn systeem bij elkaar?
Een goede keuze voor games?

Laatst bewerkt:
Sorry, de 9600GSO is niet geschikt voor zware games. De 9600GSO is de opvolger van de 8800GS en dat was ook geen top kaart. Vraag 1 is dus gewoon een dikke vette NEE, helemaal geen ja zoals Blu-ray denkt. Leuke suggestie hoor, een 9600GT, die presteert namelijk erg goed...:confused: Kom op jongens, in een gamesysteem stop je geen 9600GT.

Hoe zo niet , met een 9600GT kan je Crysis op High draaien ?
is dat niet voldoende
Weet je , ik stop ermee!!!!!

Araz @ veel plezier

PS. ik neem het mobo: MSI P7N met de videokaart 9600 gt past mijn systeem bij elkaar?
Een goede keuze voor games?

PS, zoals gezegd past het systeem prima bij elkaar, maar een 9600GT is niet voldoende voor zware games. Je kunt beter even doorsparen, of je moet pas later ''zwaarder'' kunnen gaan gamen, dan kun je namelijk later een extra videokaart kopen en die in SLI zetten.

Welke videokaart kan ik in dit systeem stoppen die goed is voor de nieuwste games en die over een jaar?

Welke videokaart kan ik in dit systeem stoppen die goed is voor de nieuwste games en die over een jaar?

Araz, ik bewonder je doorzettingsvermogen, en ik vind het prima dat je vragen stelt (je leert er zelf ook van namelijk) maar een goede pc kopen van weinig geld gaat helaas niet goed samen. Een videokaart die je nodig hebt voor een echt gamesysteem, waarmee je over een jaar games ook nog leuk wilt kunnen spelen, gaat waarschijnlijk niet lukken met dit budget. Een HD3870 is het minimum. Waarom? Je geeft aan dat je met dit systeem ook over een jaar nieuwe games, die dan uitkomen met uiteraard zwaardere systeemeisen, wil kunnen spelen.

(1) Ik neem dus een HD3870 .
(2) Heb ik dan wel een goed game systeem voor de nieuwste games?
(3) Me systeem past goed bij elkaar toch(draaien goed met elkaar)?
(4) Hoelang kan ik ongeveer game met die pc?
(5) De games over een jaar hoeven niet perfect te draaien als ze maar draaien dat ik in iedergeval wel kan spelen.

Ja ik wil graag leren van jullie:P
Jullie weten hier veel over teminste dat lijkt in mijn ogen wel ;)

Laatst bewerkt:
Een HD3870 is al beter, maar dan zou ik eigenlijk even wachten met de aanschaf ervan, binnenkort komt de HD4870 die een tijdje na de introductie al in prijs gezakt moet zijn. Een HD4870 zal zeker duurder zijn dan een HD3870, maar de prestaties zullen ook een stuk beter zijn. Een HD3870 kan wel, maar is wel aan de matige kant.

(1) En die videokaart wanneer komt die ongeveer uit??

(2) En hoe duur zal die ongeveer zijn>?

(3) Heb ik dan wel een goed game systeem voor de nieuwste games?

(4) Me systeem past goed bij elkaar toch(draaien goed met elkaar)?

(5) Hoelang kan ik ongeveer game met die pc?

(6) De games over een jaar hoeven niet perfect te draaien als ze maar draaien dat ik in iedergeval wel kan spelen

Laatst bewerkt:
Hoogstwaarschijnlijk in Juni.

Niet hoogstwaarschijnlijk, de kaart wordt medio juni gelanceerd en AMD wil de kaarten kort daarna overal in de schappen hebben liggen. :)

Araz, om je een idee te geven van de verwachte prestaties van de HD4870: deze nieuwe kaart zou ongeveer vergelijkbare prestaties moeten halen als de HD3870 X2. Je kunt dus, op basis van huidige verwachtingen, ongeveer zeggen dat de HD4870 ongeveer twee keer zo goed zal presteren als de HD3870. Maar je zult dan ook wel wat meer moeten neertellen voor de HD4870, met jouw budget zul je zeker nog even moeten wachten tot de kaart in prijs is gedaald.

(1) De prijs maakt niet egt veel uit hoe duur zal die zijn dan?

(2) En ik heb dan goede game prestaties?

(3) Hoelang kan ik met die pc?

(4) Past mijn systeem dan bij elkaar?

(5) Is deze videokaart van ATI HD4870??

(6) Ik noem even een voorbeeld ik kan need for speed pro street tog spelen en FIFA 08, UEFA euro 2008, Driv3r, Driver paralell lines voorbeelden en die van een paar jaar 1 ofzO?

Grafische kaart: HD4870

Laatst bewerkt:
De prijs maakt niet egt veel uit hoe duur zal die zijn dan?

Zeg nou niet zulke dingen, toen er gisteren een mooie PC uitgezocht was voor je zei je dat de prijs wel belangrijk was en de PC te duur was???:o
Je budget was ca. 600,- euro totaal.

Nu zeg je weer dat de prijs niet uitmaakt, ik wordt er zo moe van......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan