44thsavage
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jun 2008
ik heb de laatste tijd nogal veel problemen met grafische mankementjes en crashes.
mijn scherm begint soms (in game) rare kleuren te krijgen, vb:
en daarna crasht mijn pc nogal veel. veel gebeurt het dat ik mijn pc nog hoor draaien maar mijn scherm werkt niet meer. (controlelampje word oranje)
daarna moet ik mijn pc handmatig rebooten.
Ik dacht eerst dat het mijn grafische kaart was maar na dat ik de laatste driver gedownload had heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
ik krijg als mijn pc weer opgestart is wel een error(die ik niet echt duidelijk vind) waar iets in staat over de drivers van mijn beeldscherm. Ik heb een Acer AL718 en heb de drivers willen downloaden maar ik krijg geen exe file om de driver te installeren, enkel deze bestandjes:
ad02(security catalog), ad02( ICC profile) en ad02(setup information)
dus hoe werkt dit nu juist? en weet iemand of dit wel het probleem is?
mijn scherm begint soms (in game) rare kleuren te krijgen, vb:
en daarna crasht mijn pc nogal veel. veel gebeurt het dat ik mijn pc nog hoor draaien maar mijn scherm werkt niet meer. (controlelampje word oranje)
daarna moet ik mijn pc handmatig rebooten.
Ik dacht eerst dat het mijn grafische kaart was maar na dat ik de laatste driver gedownload had heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
ik krijg als mijn pc weer opgestart is wel een error(die ik niet echt duidelijk vind) waar iets in staat over de drivers van mijn beeldscherm. Ik heb een Acer AL718 en heb de drivers willen downloaden maar ik krijg geen exe file om de driver te installeren, enkel deze bestandjes:
ad02(security catalog), ad02( ICC profile) en ad02(setup information)
dus hoe werkt dit nu juist? en weet iemand of dit wel het probleem is?